Redacția StartupCafe.ro

Noul chatbot de inteligență artificială lansat de Adobe în aplicațiile sale. Ce poate face

Thumbnail

Adobe a lansat un „robot” conversațional cu inteligenţă artificială în aplicaţiile sale Reader şi Acrobat, care poate produce rezumate şi poate răspunde la întrebări despre conţinutul PDF-urilor şi altor documente, potrivit News.ro.

Asistentul bazat pe IA ajută utilizatorii să acumuleze informaţii din documente PDF lungi, generând scurte prezentări generale ale conţinutului lor, a spus compania.

De asemenea, acesta poate răspunde la întrebări despre informaţiile dintr-un document prin chat şi poate sugera întrebări despre fişier pe care utilizatorii le-ar putea adresa.

Adobe a spus că chatbot-ul poate genera, de asemenea, citate care permit utilizatorilor să verifice sursa răspunsurilor instrumentului şi poate produce text pentru diferite formate, cum ar fi e-mailuri, prezentări şi rapoarte, potrivit comunicatului.

Asistentul AI, aflat în fază beta, este acum disponibil în aplicația Acrobat pentru toți utilizatorii care au abonamentul Standard sau Pro Individual și Teams, „cu funcţii care vor veni în Reader în zilele şi săptămânile următoare”, potrivit unui comunicat.

Când „AI Assistant” va ieși din fază beta, Adobe îl va lansa într-o variantă specială de abonament.

Parallax

Vizualizari
281
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.59
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.97

publishing: 3.08

expertise: 0.07

rating: 1.59

Articole publicate : 1, 153
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri