Redacția StartupCafe.ro
Gigantul american Meta, compania lui Mark Zuckerberg, şi EssilorLuxottica, producătorul ochelarilor Ray-Ban, au decis să-şi prelungească dincolo de 2030 parteneriatul prin care colaborează în vederea construirii ochelarilor inteligenţi, potrivit News.ro.
Cele două companii au anunţat că vor dezvolta ochelari inteligenţi împreună şi după 2030, prelungind o înţelegere care a început în 2019.
„Sunt încântat de aceste planuri pe termen lung. Avem oportunitatea de a transforma ochelarii în următoarea platformă tehnologică majoră şi de a o face să fie la modă", a declarat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg.
Colaborarea cu EssilorLuxottica, care deţine brandul Ray-Ban, a ajutat Meta să intre pe piaţa ochelarilor inteligenţi cu un design asemănător ochelarilor obişnuiţi.
În loc să vină cu o pereche de ochelari inteligenţi care să arate futurist şi pe care lumea să-i privească cu rezerve, cum a fost cazul ochelarilor Google, Meta a strecurat tehnologia de ultimă oră sub un design cu care oamenii sunt obişnuiţi.
Recent, compania americană a început să adauge funcţii de inteligenţă artificială în ochelari, ceea ce poate creşte şi mai mult interesul oamenilor.