Redacția StartupCafe.ro

Meta (Facebook) extinde parteneriatul cu producătorul ochelarilor Ray-Ban

Logourile Ray-Ban și Meta

Gigantul american Meta, compania lui Mark Zuckerberg, şi EssilorLuxottica, producătorul ochelarilor Ray-Ban, au decis să-şi prelungească dincolo de 2030 parteneriatul prin care colaborează în vederea construirii ochelarilor inteligenţi, potrivit News.ro.

Cele două companii au anunţat că vor dezvolta ochelari inteligenţi împreună şi după 2030, prelungind o înţelegere care a început în 2019.

„Sunt încântat de aceste planuri pe termen lung. Avem oportunitatea de a transforma ochelarii în următoarea platformă tehnologică majoră şi de a o face să fie la modă", a declarat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg.

Colaborarea cu EssilorLuxottica, care deţine brandul Ray-Ban, a ajutat Meta să intre pe piaţa ochelarilor inteligenţi cu un design asemănător ochelarilor obişnuiţi.

În loc să vină cu o pereche de ochelari inteligenţi care să arate futurist şi pe care lumea să-i privească cu rezerve, cum a fost cazul ochelarilor Google, Meta a strecurat tehnologia de ultimă oră sub un design cu care oamenii sunt obişnuiţi.

Recent, compania americană a început să adauge funcţii de inteligenţă artificială în ochelari, ceea ce poate creşte şi mai mult interesul oamenilor.

Parallax

Vizualizari
121
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.59
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.97

publishing: 3.08

expertise: 0.07

rating: 1.59

Articole publicate : 1, 157
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri