Răzvan Tătaru

Google testează bife de autenticitate pentru site-urile din pagina de căutare

Logo Google pe clădire

Gigantul Google pregătește afișarea unor bife albastre care confirmă că site-urile afișate pe pagina de căutare sunt adevărate, potrivit The Verge.

Funcția ar ajuta utilizatorii în identificarea site-urilor reale și ar preveni accesarea link-urilor malițioase sau false. Bifele apar în dreptul numelui site-urilor pentru afacerile pe care Google le consideră de încredere, cum ar fi link-uri oficiale ale marilor companii.

„Experimentăm în mod regulat cu funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afacerile de încredere online și că în prezent desfășurăm un experiment mic care afișează bife lângă anumite afaceri pe Google”, a declarat un oficial al companiei pentru sursa citată.

Bifele apar lângă linkurile către site-urile oficiale ale Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon și HP, printre altele. Experimentul nu este, însă, implementat pe scară largă momentan.

Ținutul cursorului pe bifă va arăta un mesaj în care se justifică faptul că site-ul este de încredere.

Experimentul pare să fie o extensie a unei funcții noi, Brand Indicators for Message Identification (BIMI), care apare deja în Gmail, atât pe web, cât și în aplicațiile mobile, pentru companiile care au adoptat această funcționalitate.

Parallax

Vizualizari
104
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri