Powered By

Denisa Crăciun

Google: noi măsuri pentru protejarea minorilor în mediul online

Thumbnail

Google va modifica produsele și serviciile sale în așa fel încât să asigure copiilor și adolescenților (cu vârste între 13 și 18 ani) o experiență online mai sigură, a informat compania americană printr-un comunicat de presă.

Vizate sunt opțiunile precum Location History, Youtube sau publicitatea online. În cazul YouTube, schimbările vor fi la setările de încărcare implicite, care vor avea un grad mai mare de confidențialitate, iar funcția „auto-play” va fi dezactivată pentru toți utilizatorii sub 18 ani.

Google a anunțat că memento-urile de pe YouTube vor fi activate pentru ca minorii să ia o pauză de la vizionare sau pentru a merge la culcare.

Potrivit companiei de tehnologie, decizia de a oferi o securitate mai mare pe platformele online vine ca urmare a pandemiei, care a „forțat” copiii și adolescenții să petreacă mai mult timp în mediul virtual. 

Care sunt schimbările:

  • Control sporit asupra propriei imagini: Google va introduce o politică nouă, care va permite oricărei persoane cu vârsta sub 18 ani să solicite eliminarea fotografiilor în care apare din rezultatele Google Image;
  • Îmbunătățirea funcției de căutare/Opțiunea SafeSearch: rezultatele căutărilor de pe Google vor fi filtrate, în așa fel încât copilul să nu acceseze un conținut pentru adulți, pe care nici măcar nu l-a căutat. Opțiunea va fi activată automat pentru utilizatorii sub 18 ani. Până de curând, funcția era activată implicit pentru conturile copiilor sub 13 ani, administrate prin Family Link;
  • Location History: este o setare care ajută produsele Google să fie mai utile și este dezactivată implicit pentru toate conturile. Copiii care au conturile supervizate nu au această opțiune de activare;
  • Google Play: Va fi lansată o secțiune nouă, de siguranță, care va informa părinții despre aplicațiile care respectă politicile Google privind familia. Astfel, aplicațiile vor fi obligate să dezvăluie modul în care folosesc datele pe care le colectează, iar părinții vor putea decide mai ușor dacă acestea sunt sau nu potrivite pentru copil (înainte să le descarce);
  • Publicitate: Google va extinde măsurile de protecție pentru reclamele cu un conținut sensibil, care ar putea afecta adolescenții  și va bloca direcționarea anunțurilor în funcție de vârstă, gen și interesele persoanelor.
Parallax

Vizualizari
303
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri