Claudiu Zamfir
O firmă IT românească anunță marți că și-a deschis un birou comercial în SUA, al treilea din afara României, și țintește piața americană de produse și soluții de automatizare a afacerilor.
Compania românească DocProcess, care activează în domeniul automatizării proceselor de business, și-a deschis biroul la Austin, statul american Texas. Noul birou va fi condus de Salim Sunderji, recent numitul CEO la nivelul grupului.
El se va concentra pe construirea unei echipe locale și atragerea de clienți noi pe piața americană. Pe lângă dezvoltarea operațiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil și pentru stabilirea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, Orientul Mijlociu și India.
„Avem în vedere realizarea unor parteneriate cu diverși integratori pentru a accelera împreu-nă utilizarea suitei de soluții DocProcess de către companiile de pe piața americană. Benefi-ciul major oferit de platforma de Business Ecosystem Automation a DocProcess este că se adresează tuturor tipurilor de companii, indiferent de industria în care activează. Fără să își modifice infrastructura de lucru sau procesele interne, prin intermediul soluțiilor noastre per-sonalizate, companiile își pot îmbunătăți și eficientiza activitatea. Mă aștept ca soluțiile DocProcess să fie la mare căutare pe piața SUA, unde pandemia globală a schimbat modul în care companiile funcționează și colaborează între ele și cu instituțiile publice” a spus Salim Sunderji, CEO și coordonatorul biroului din SUA al DocProcess, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.
Biroul din Austin este cea de-a treia prezență deschisă de DocProcess în afara României. În 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare și dezvoltare în Grenoble, Franța, iar în aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial în Paris. Din numărul total de 63 angajați DocProcess, 17 lucrează în birourile din afara României.
DocProcess a fost fondată în anul 2005, de către antreprenorul român Liviu Apolozan. Firma s-a dezvoltat ca o afacere de familie, dar în 2019 a primit o investiție de la fondul românesc de private equity Morphosis Capital și a început o strategie de expansiune intrenațională.
„Ne dorim să fim prezenți pe piețe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar și prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piața americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse și soluții de automatizare a afacerilor” a declarat Liviu Apolozan, fondator și președinte al DocProcess.
Având în vedere rapiditatea cu care transformarea digitală ajunge să fie din ce în ce mai im-portantă pentru companiile din întreaga lume, DocProcess se așteaptă ca solicitările pentru automatizare și eficientizare a fluxurilor de lucru să crească exponențial pe piața americană, europeană, în Orientul Mijlociu și Asia.
Ce face DocProcess? Principalele beneficii promise de platforma de Business Ecosystem Automation a companiei IT sunt accelerarea proceselor operaționale prin reducerea considerabilă a numă-rului de ore lunare pentru procesarea facturilor și plăților, economiile de numerar, precum și o mai bună luare a deciziilor datorită accesului la date de calitate și în timp real.
Implementarea transformării digitale conduce către o mai mare agilitate, flexibilitate și scala-bilitate prin extinderea rapidă a numărului de clienți, parteneri sau furnizori fără a fi nevoie de angajarea de personal suplimentar - mai susține DocProcess.
În contextul modelului de muncă de la distanță devenit din ce în ce mai folosit din anul 2020, Compania afirmă că platforma sa oferă „conectivitate oricând și de oriunde atâta timp cât există o conexiune la internet”.
DocProcess livrează soluții de automatizare unor companii ca eMAG, Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, E-Boda, Altex, Flanco.