Răzvan Tătaru

Digi se extinde în Portugalia cu servicii de internet, voce și date mobile, televiziune și telefonie fixă

Digi Punct, magazin de servicii de telecomunicații

Grupul românesc Digi, controlat de omul de afaceri bihorean Zoltan Teszari, intră pe piața de telecomunicații din Portugalia, devenind a patra țară în care grupul își face prezența, după România, Spania și Italia, potrivit unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.

Digi Portugalia aduce o nouă experiență de conectivitate, „Libertatea de alegere”, susținută de tehnologie de vârf, tarife transparente și flexibilitate sporită: o perioadă contractuală minimă de 3 luni pentru internet fix în bandă largă, fără limitări de durată pentru celelalte servicii și posibilitatea de a selecta orice abonament sau de a configura un pachet personalizat, în funcție de preferințe și nevoi.

Compania oferă o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet în bandă largă prin fibră optică, voce și date mobile în rețelele 2G/4G/5G, televiziune și telefonie fixă. Într-o etapă viitoare, compania își va diversifica portofoliul cu soluții adresate și segmentului de afaceri.

  • Pentru clienții rezidențiali, tarifele serviciilor de telefonie și date mobile variază între 4 EUR/lună (TVA inclus) și 9 EUR/lună (TVA inclus), cu trafic de la 50 Gbytes până la 200 Gbytes sau nelimitat.
  • Serviciul de internet în bandă largă prin fibră optică poate fi achiziționat la un cost de 10 EUR/lună (TVA inclus) pentru acces de 1 Gbps, respectiv 15 EUR/lună pentru acces de 10 Gbps (în curând).
  • Pentru telefonie fixă, valoarea abonamentului este de 1 EUR/lună sau 2 EUR/lună (TVA inclus), iar serviciul de televiziune, cu o grilă de peste 60 de canale incluse, poate fi contractat la prețul de 12 EUR/lună (TVA inclus). Este libertatea abonaților de alegere fie a unui serviciu individual din ofertă, fie a unui pachet personalizat.

„Astăzi avem marea bucurie să inaugurăm DIGI Portugalia, un proiect ambițios la care am lucrat intens, pregătiți să aducem viitorilor clienți soluții fiabile și de încredere. Extinderea acoperirii pentru serviciile în bandă largă continuă într-un ritm constant, bazată pe investițiile pe termen lung în propria infrastructură de fibră optică, ceea ce ne permite accesul progresiv la noi zone pentru livrarea serviciilor DIGI. În prezent, rețeaua noastră mobilă ajunge la peste 93% din populație și este în plin proces de dezvoltare în mai multe regiuni, inclusiv în insule sau spații interioare. În acest context, invităm potențialii abonați să testeze serviciile noastre pentru a experimenta cât de bine se potrivesc nevoilor actuale de comunicații”, a declarat Valentin Popoviciu, Director Executiv Digi Communications.

Încă din prima zi, clienții pot beneficia de: ​​internet fix în bandă largă la 1 Gbps, acces TV cu peste 60 de canale existente, telefonie fixă și mobilă 4G și 5G.

În plus, în curând, compania va lansa: internet fix în ​​bandă largă ​la 10 Gbps și WiFi7, WiFi Mesh, aplicație TV pentru smart TV-uri, set-top box-uri Android și Apple sau pentru smartphone-uri/tablete și spațiu de stocare în cloud.

Parallax

Vizualizari
133
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri