Vera Iurcu

Clubhouse permite creatorilor de conținut să primească donații de la utilizatori

Thumbnail

Clubhouse, aplicația de social networking bazată pe audio-chat, testează opțiunea de donații pentru creatorii de conținut. Banii vor ajunge în totalitate la creatori, fără ca aplicația să perceapă un comision.

Reprezentanții companiei au declarat că, în etapa inițială de testare a funcționalității, 60.000 de utilizatori din Statele Unite vor putea beneficia de aceasta, iar în următoarele săptămâni ar deveni disponibilă pentru toată lumea, relatează TechCrunch.

Odată cu introducerea acestei opțiuni, Clubhouse vrea să rămână cu un pas înaintea posibililor competitori și să-și păstreze baza de utilizatori, care ar putea fi tentați să migreze pe alte platforme. Giganții din social media, precum LinkedIn, Twitter, Discord și Facebook au văzut în Clubhouse o rețetă a succesului și au început să lucreze la implementarea unor funcționalități similare, după cum am relatat recent.

Pentru a plăti un creator din Clubhouse, utilizatorii trebuie să intre pe profilul acestuia, unde vor găsi butonul care spune “Send Money” și pot alege să doneze 5, 10, 20 de dolari ori să completeze cu o altă valoare. Plata se face prin intermediul Stripe.

Aceasta este prima funcționalitate din aplicație care ar urma să genereze venituri. Clubhouse explorează direcții de business care să aducă profit atât pentru utilizatori, dar și pentru companie, pe termen lung. De exemplu, luate în considerare funcționalități precum abonamente pentru creatori și cluburi, evenimente la care accesul se face pe bază de bilet și parteneriate cu branduri.

Parallax

Vizualizari
252
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri