9 milioane de clienți ai unei companii aeriene cu zboruri și în România, victimele unui atac cibernetic
Powered By
Adi Iacob

9 milioane de clienți ai unei companii aeriene cu zboruri și în România, victimele unui atac cibernetic

Thumbnail

Compania aeriană EasyJet a recunoscut că un „atac cibernetic extrem de sofisticat” a afectat aproximativ nouă milioane de clienți, ale căror date, inclusiv cele ale cardurilor de credit, au fost accesate de hackeri, conform BBC.

Compania a informat Information Commissioner's Office din Marea Britanie, scrie Mediafax. EasyJet a aflat de atac din ianuarie, dar reprezentanții companiei au declarat că nu a putut decât să anunțe clienții ale căror cărți de credit au fost furate la începutul lunii aprilie.

"Acesta a fost un atac extrem de sofisticat. A fost nevoie de timp pentru a înțelege scopul atacului și a identifica cine a fost afectat", a declarat compania aeriană.

Datele furate ale cardurilor de credit au inclus și codul de securitate digitală CVV aflat pe spatele cardului.

EasyJet a adăugat că informația a devenit publică acum pentru a avertiza cele nouă milioane de clienți ale căror adrese de e-mail au fost furate de posibile atacuri de phishing și că îi va anunța pe toți cei afectați până la 26 mai.

Compania nu a furnizat detalii despre natura atacului sau motivele acestuia, dar a spus că investigația a sugerat că hackerii vizau „proprietatea intelectuală” a companiei, mai degrabă decât informații legate de identitate.

Parallax

Vizualizari
843
Conţinut
Parerea ta despre articol
Smart Tech

Changeneers caută acele proiecte și soluții care pot avea un impact real pozitiv asupra comunității. www.changeneers.ro
Secțiunea Smart Tech este susținută de Samsung.

Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings