Redacția StartupCafe.ro
Amazon lansează Amelia, un instrument de inteligenţă artificială, pentru a ajuta vânzătorii terţi să rezolve rapid problemele legate de conturile lor şi să preia date despre vânzări şi inventar.
Compania a anunțat că lansează instrumentul Amelia în versiune beta pentru anumiţi vânzători din SUA, înainte de a-l introduce pe scară mai largă în cursul acestui an, conform CNBC, citat de News.ro.
Amazon îl descrie ca „un expert în vânzări all-in-one, bazat pe AI generativă”, şi îl face accesibil prin Seller Central, tabloul de bord intern pentru comercianţii terţi.
Compania a introdus și un asistent de cumpărături bazat pe inteligenţă artificială, numit Rufus, un chatbot pentru companii numit Q şi Bedrock, un serviciu AI generativ pentru clienţii din cloud.
De asemenea, Amazon intenţionează să-şi actualizeze asistentul vocal Alexa cu funcţii AI generative, a relatat anterior CNBC, iar compania a investit miliarde de dolari în Anthropic, competitorul OpenAI Anthropic.
Totodată, compania a mai spus că lansează instrumente care le permit vânzătorilor să creeze reclame video generate de IA și va folosi această tehnologie pentru a afişa recomandări personalizate de produse şi listări bazate pe istoricul de cumpărături al unui utilizator.