Denisa Crăciun

Studiu: În 2020 românii au investit 1,8 miliarde de dolari în educație

Thumbnail

Românii au cheltuit 1,8 miliarde de dolari pentru educație în 2020, iar până la finalul anului 2025 acestea vor depăși 2,2 miliarde de dolari, conform unui raport PayU, liderul plăților online din România.

„The Next Frontier”, un raport global realizat de PayU, arată că România se află printre primele 15 țări din Uniunea Europeană în ceea ce privește cheltuielile pentru educație, iar românii investesc din ce în ce mai mult în pregătirea lor.

Ce este e-Learning sau educația digitală ?

Odată cu extinderea pandemiei, oamenii au fost nevoiți să petreacă mai mult timp în case și să găsească alternative la activitățile de zi cu zi. Astfel, industria educației digitale sau e-Learning s-a adaptat și dezvoltat rapid.

Oamenii și-au manifestat un interes crescut pentru cursuri, ateliere online, platforme sau cărți. În acest context nu este de mirare că în 2019 piața globală de e-Learning era estimată la 200 miliarde de dolari, iar până la finalul lui 2026 estimările arată că aceasta se va dubla, potrivit raportului PayU.

Cum s-au adaptat românii?

Activitățile care în mod normal se desfășurau fizic, precum cursurile sau trainingurile, au fost adaptate pentru mediul online.

Platformele digitale au facilitat comunicarea de la distanță pentru studenți, elevi, profesori sau angajați și angajatori. Astfel, peste 40% din totalul utilizatorilor din România au folosit Google Classroom, platformă urmată de Moodle și Zoom.

Principalele acțiuni pentru care platformele au fost folosite au constat în predarea informației și efectuarea de exerciții și dezbateri.

„Cu toate că investițiile în educație sunt în creștere și există un potențial imens pe piața locală de educație digitală (e-Learning), în prezent sunt puține platforme de educație digitală și instituții de învățământ care utilizează, la scară largă, astfel de platforme de educație, ce pot facilita procesul de învățare pentru elevi și studenți. Dacă anul 2020 a fost mai mult unul de explorare și acomodare privind mediul online și interacțiunile pe care le putem avea cu ajutorul platformelor digitale, ne așteptăm ca în viitor aceste lucruri să devină o normalitate, peste 50% dintre utilizatorii de platforme digitale declarând că nu au întâmpinat dificultăți privind utilizarea lor, iar aproape 30% spunând că au avut nevoie de puțin ajutor. Acest lucru se datorează și dorinței din ce în ce mai mari a oamenilor de a se conecta din diverse locuri, renunțând astfel la tradiționalele birouri sau săli de curs”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online în 50 de piețe, făcând parte din divizia fintech și plăți online a Prosus, un grup global din domeniul online.

 

 

Parallax

Vizualizari
559
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri