Străinii cumpără din magazinele online românești
Luminita Pirvu

Străinii cumpără din magazinele online românești

Imagine principala
Shop online

În perioada aprilie 2016-martie 2017, românii au cumpărat online cu cardul de peste 1,9 miliarde de lei cu 61% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Din ce în ce mai mulți români aleg să plătească online cu cardul, valoarea medie a coșului de cumpărături menținându-se în jurul valorii de 255 lei. Tot la capitolul plată online s-au înregistrat peste 230.000 de comenzi din afara țării.

În topul primelor trei țări care au înregistrat cele mai mari comenzi este: Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie. Valoarea acestora a depășit 47,8 milioane de lei.

Cea mai mare tranzacție online a fost realizată cu un card înregistrat în Ungaria și a atins valoarea de peste 145.700 lei.C În anul 2017, cea mai mare tranzacție a fost înregistrată în luna ianuarie și a atins valoarea de peste 107.000 lei

În perioada aprilie 2016-martie 2017, românii au cumpărat online cu cardul de peste 1,9 miliarde de lei cu 61% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.

Ce preferă românii să cumpere online?
Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferințelor românilor care cumpără online. Aproximativ 33% din valoarea totală a tranzacțiilor online a fost alocată produselor din această categorie.
 
Românii cumpără online din ce în ce mai mult produse precum mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice și vinuri. Această categorie numită eTail vine puternic din urmă, cumulând în prezent aproximativ 35% din totalul vânzărilor", a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.

Când cumpără românii cel mai mult online?
Lunile în care românii au realizat cele mai multe cumpărături online sunt noiembrie, martie și decembrie. Cumpărăturile contextualizate definesc comportamentul românilor în online. Black Friday rămâne evenimentul care atrage cel mai mulți cumpărători online, doar anul trecut având loc peste 867.000 de tranzacții în luna noiembrie. Acesta este urmat de luna martie, luna femeii, cu 818.000 de tranzacții și sărbătoarea de Crăciun, cu peste 785.000 de tranzacții", explică Marius Costin, Country Manager PayU România.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion,  eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.

 

 

Parallax

Vizualizari
1374
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri