Raluca Abrihan

O nouă modalitate de promovare pentru firmele româneşti: Turul Virtual Google 360 Inside View, prin care clienţii pot vizita virtual sediul unei companii

Thumbnail

Turul Virtual Google 360 Inside View este un instrument prin care vrea să ajute clienţii să aibă un acces tot timpul la sediul unei companii, fie cabinet medical, spațiu de cazare, salon de beauty sau spațiu rezidențial şi totodata să ajute aceste firme să se promoveze în mediul online. Iată cum funcţionează.

Turul Virtual Google 360 Inside View a fost lansat pe piaţa din România de compania de producţie și gestionarea conținuturilor și serviciilor de comunicații digitale şi de  FCR Media On Line, companie care deține și gestionează brandul Pagini Aurii şi este un produs care vrea să sporească vizibilitatea online a businessurilor din România și interacțiunea cu potențialii clienți.

Practic, clienții actuali și potențiali pot explora locația, interiorul și facilitățile oferite de un furnizor de servicii prin intermediul unei reprezentări fotografice fidele și interactive, realizată prin tehnologia 360°.

Turul virtual consolidează prezența unei afaceri pe platformele Google, fiind afișat atât în secțiunea Google Maps, cât și în rezultatele Google Search. Turul Virtual Google 360 Inside View reprezintă un mijloc de promovare ce poate fi integrat și cu alte canale de marketing precum Social Media, website-uri, directoare, tool-uri VR. De asemenea, poate fi convertit în video-uri 360°.

Lansarea unui astfel de produs inovator are loc în contextul în care 44% din utilizatorii de internet apelează la Google Maps pentru a căuta informații despre o afacere. În plus, companiile care îmbină vizualurile cu un tur virtual pot genera un trafic dublu față de cele fără astfel de conținut.

Turul virtual este un produs devenit popular în rândul companiilor din Europa de Vest și US. Magazinele de retail sunt deja în faza în care integrează e-commerce-ul în tururile virtuale. Pe de altă parte, HoReCa integrează atât Google Street View, cât și tururi personalizate cu funcționalități avansate de rezervare, vizualizare meniu și bannere interactive.

„Succesul obținut pe celelalte piețe ne-a convins să oferim și în România acest produs. Până în prezent, am realizat peste 12.300 de tururi virtuale, iar evoluția domeniilor în care este folosită această tehnologie ne-a surprins. În domeniul imobiliarelor este principalul tool care promovează spații rezidențiale și office într-o manieră foarte atrăgătoare. În Spania, unul dintre sectoarele în care ne-am consolidat este cel al muzeelor/expozițiilor și al edificiilor istorice și culturale.”, explică Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România.

Mai mult de atât, în Italia sunt grupuri de francize care își actualizează anual tururile virtuale. Pe piața din România, spune Andreea Cristinari, turul virtual câștigă teren pe nișa cabinetelor medicale și saloanelor de wellness/fitness. Acestea aleg să își pună în valoare spațiile și facilitățile prin tururi virtuale care atrag și pot converti potențiali clienți.  

 

 

Parallax

Vizualizari
745
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri