Raluca Abrihan

Firma IT românească Tremend a dezvoltat o platformă care sprijină companiile să înroleze clienți noi prin interacțiunea online, la distanță

Thumbnail

Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vânzare și migrarea de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate să se înroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple și bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital. 

Platforma TORP este destinată companiilor din orice industrie care doresc să pună la dispoziția utilizatorilor o alternativă online pentru accesarea serviciilor și produselor de la distanță, de oriunde s-ar afla și în deplină siguranță, fără să mai fie nevoie să se deplaseze în spațiile fizice ale furnizorului respectiv. Înrolarea utilizatorilor pentru acces este posibilă 24 de ore din 24, șapte zile din șapte și de pe orice dispozitiv (smartphone, tabletă, desktop), în doar un minut, folosind identificarea și semnătura electronică la distanță. 

TORP este o soluție modulară, flexibilă, ce poate fi folosită în orice domeniu, indiferent de caracteristicile acestuia. Printr-un flux digital complet, cu procese automate, controlate de reprezentanții companiei, TORP permite înrolarea utilizatorilor și accesul la serviciile digitale fără să mai fie nevoie de interacțiunea directă, fizică, din punctul de lucru.

Utilizatorul este verificat rapid, printr-o succesiune de pași ce îl ghidează în mod intuitiv prin platformă. Validarea identității se face prin verificarea elementelor de securitate ale documentului de identitate, iar autentificarea, printre altele, prin intermediul unui flux video în timp real, cu același nivel de securitate tehnică și conformitate legală ca recunoașterea față în față. Procesarea imaginii are la bază inteligența artificială pentru asigurarea securității biometrice perfecte.

Soluția dezvoltată de Tremend folosește tehnologii  precum: eKYC (Electronic Know Your Customer) și semnătură electronică la distanță - eSIGN (Electronic Signature). Platforma este construită în conformitate cu toate directivele globale relevante: AML5 (Anti-Money Laundering), eIDAS (servicii de identificare electronică și de încredere pentru tranzacții electronice pe piața europeană), GDPR și SCA (Strong Customer Authentication).   

Am lansat TORP având la bază nevoia de deschidere a companiilor către mediul online, astfel încât să le oferim posibilitatea să interacționeze cu clienții noi, de la distanță”, a declarat Ștefan Pătra, VP, Financial Services, Tremend. 

Experienţa omnichannel se generalizează, iar companiile trebuie să se adapteze rapid. Cele care vor reuși să adopte tehnologiile și trendurile care vor modela lumea (AI, blockchain, biometrie), în condiții de securitate și de viteză, vor putea administra mult mai ușor riscurile. Totodată, digitalizarea va contribui la creșterea eficienței și a productivității, factorul diferențiator fiind capacitatea de adaptare a produselor la noile condiții de piață. 

Parallax

Vizualizari
1538
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri