Firmele IT preferă YouTube și Facebook pentru promovarea prin influenceri (agenție românească)
Claudiu Zamfir

Firmele IT preferă YouTube și Facebook pentru promovarea prin influenceri (agenție românească)

Thumbnail

Firmele IT, auto și de imobiliare preferă să se promoveze pe YouTube și pe Facebook, în campaniile bazate pe influenceri, în timp ce Instagram este folosită preponderent de alte tipuri de afaceri - a observat o agenție românească de influencer marketing, pe baza experienței cu propriii clienți.

„Pentru IT& Tech, imobiliare sau auto mai potrivite sunt Youtube și Facebook”, spune Maria Bagrin, managerul agenției Makeover Buro, într-un comunicat remis, marți, StartupCafe.ro. În special brandurile din zona de fashion & beauty, fitness sau travel se orientează din ce în ce mai mult către Instagram, mai crede ea.

Pe rețelele sociale, în 2018, agenția a observat creșterea importanței micro-influencerilor, care au  obținut un engagement mai ridicat, iar tendința se păstrează și pentru 2019. Aceștia sunt nișați pe anumite domenii, cum ar fi gaming, healthcare sau business, nu au comunități foarte mari, însă au fanii cei mai activi și mai predispuși la a-și baza deciziile de cumpărare pe sfaturile primite de la ei.

Vizualizari
515
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu