Ce etichete preferă firmele pentru produsele lor
Raluca Abrihan

Ce etichete preferă firmele pentru produsele lor

Thumbnail

În ultimul an, solicitările clienților din industria alimentară vizează o preferință crescută pentru culoarea neagră și contraste mai puternice, un design minimalist și imagini stilizate, susţine un producătoar român de etichete autoadezive și ambalaje flexibile. Iată care sunt tendinţele în această în domeniu, în funcţie de industrii.

În ultimul timp am observat câteva schimbări majore în solicitările clienților noștri, care preferă culori din ce în ce mai puternice precum negrul, aleg un design minimalist pentru etichete și nu mai folosesc poze, ci imagini stilizate. De exemplu, acum câțiva ani pe eticheta oricărui produs lactat era prezentă o fotografie cu tipul animalului de la care provenea laptele; acum sunt construite imagini cu un iaurt sau lapte care curge. De asemenea, tendința este să se meargă pe contraste puternice, astfel încât produsul să fie mai bine remarcat la raft și să se poată diferenția ușor de alte produse similare”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Topul culorilor în funcție de industrie

 

În ceea ce privește culorile cel mai des utilizate în realizarea etichetelor, acestea sunt influențate în cea mai mare parte de industria din care provin produsele. Astfel, în etichetele pentru mezeluri se folosește foarte mult roșu, pentru lactate - albastru și alb, pentru produsele eco - verde, galben pentru cele de panificație, iar pentru suplimentele alimentare se preferă culori metalizate sau fluorescente, în timp ce pentru produsele farmaceutice culorile sunt generate în funcție de substanța activă. Etichetele produselor cosmetice, ale detergenților sau ale produselor pentru îngrijirea casei au în compoziție culori pastelate, deschise și ajung până la culori vii.

Industria vinului – cea mai creativă industrie

Pe primul loc în topul celor mai creative industrii în ceea ce privește etichetele se află industria vinului, unde există o gamă largă de materiale disponibile (hârtie, folie, materiale organice), cu texturi cât mai diferite. Modalitățile de înnobilare ale etichetei se pot combina și pot reda efecte spectaculoase, precum lăcuire, volumetrie, emboss 3D, deboss, folio etc. De asemenea, în cazul vinurilor din afara României, se observă o tendință amplă spre minimalism - cea mare parte din material nu mai este tipărită, astfel încât textura devine mult mai vizibilă.

Sunimprof Rottaprint este una dintre cele mai mari tipografii flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România.

Vizualizari
475
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings