Denisa Crăciun

TikTok lansează o platformă de marketing și distribuire de melodii

Thumbnail

TikTok, aplicația populară și în România, deținută de compania ByteDance, lansează SoundOn, o platformă „all in one” de distribuire și marketing pentru industria muzicală, care va ajuta artiștii la început de drum să își facă auzite melodiile.

Noua platformă permite artiștilor să încarce piesele muzicale direct pe TikTok, unde se pot promova și pot atrage fani din întreaga lume, conform unui anunț publicat pe blogul TikTok, joi.

Totodată, pot câștiga și bani, atunci când piesele lor sunt utilizate de TikTok-eri. SoundOn oferă o gamă de instrumente și asistență pentru promovare și permite, de asemenea, distribuirea de conținut muzical și pe alte platforme.

Conform anunțului TikTok, SoundOn a fost lansată deja în SUA, Marea Britanie, Brazilia și Indonezia și are deja un număr mare de artiști care o utilizează.

Ceea ce aduce în plus această platformă, față de altele, este, conform ByteDance, că ajută artiștii să se dezvolte fie prin obținerea de contracte cu diverse case de producție muzicală, fie se pot face remarcați de artiști internaționali care le propun colaborări.

„Artiștii noi și creatorii sunt o comunitate plină de energie în cadrul TikTok, iar SoundOn este conceput să-i sprijine pe măsură ce fac primii pași în cariera lor. Echipa SoundOn va ghida creatorii în călătoria lor către scena mare”, a declarat Ole Obermann, Global Head of Music - TikTok.

El a mai spus că „suntem încântați de modul în care acest lucru va scoate la suprafață și va propulsa noi talente și de modul în care SoundOn va contribui la o industrie muzicală globală din ce în ce mai diversificată și în creștere”.

Aplcația TikTok a fost lansată în septembrie 2016, în China, sub numele de Douyin (vibrații). Din 2017, rețeaua socială s-a extins la nivel internațional sub numele de TikTok. Aceasta a atras mai ales publicul tânăr, care se plictisește repede.

Aplicația este deținută de compania de servicii online ByteDance, fondată în anul 2012, de antreprenorul chinez Zhang Yiming, care avea 29 de ani atunci. Între timp, el a ajuns la o avere estimată la 54,5 miliarde de dolari, potrivit Forbes.

Parallax

Vizualizari
199
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri