Adi Iacob

Spotify interzice reclamele politice pe platforma sa

Thumbnail

Reprezentanții platformei de streaming de muzică Spotify au anunțat că startup-ul va întrerupe promovarea reclamelor politice pe platforma sa, de la începutul anului 2020.

Reprezentanții serviciului de streaming de muzică, care are aproximativ 141 de milioane de utilizatori, au declarat că suspendarea promovării reclamelor politice se va aplica și la podcast-urile originale și exclusive ale Spotify, scrie Reuters

Măsura survine pe fondul intensificării campaniilor pentru alegerile prezidenţiale din Stateel Unite, din noiembrie 2020.

Platformele online, precum Google și Facebook sunt supuse unor presiuni tot mai mari pentru combaterea dezinformărilor şi oprirea reclamelor politice false sau înşelătoare. 

Unele companii au luat deja măsuri, precum Twitter, care a interzis reclamele politice în luna octombrie. De asemenea, Google a anunţat în noiembrie că nu va mai permite promotorilor să publice reclame ţintite (targetate) cu ajutorul datelor precum înregistrări legate de voturi şi afilierea politică.

Spotify nu a răspuns solicitărilor de comentarii din jurnaliștilor, referitoare la ponderea reclamelor politice în veniturile companiei.

Noua strategie va acoperi grupări politice precum candidați pentru funcții, funcționari aleși și numiți, partide politice, comitete de acțiune politică, precum și conținut care pledează pentru sau împotriva acestor entități.
 

Parallax

Vizualizari
109
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri