Adi Iacob

Noi posibilități de promovare pe Google pentru developerii de jocuri pe telefon

Thumbnail

Datele de la Google arată că, în medie, mai puțin de 4% dintre utilizatorii de jocuri pe mobil vor cheltui vreodată bani pe articole din aplicație. O modalitate prin care dezvoltatorii de jocuri pentru telefon pot obține venituri este cu ajutorul reclamelor. Cu toate acestea, unii dezvoltatori sunt îngrijorați de faptul că anunțurile ar putea afecta veniturile din achizițiile în aplicație, perturbând jocul pentru utilizatorii care cheltuie bani pe produse virtuale. Cum ar fi dacă ai putea afișa anunțuri doar jucătorilor care nu cheltuie nimic în aplicație? Vești bune - acum poți.

Google a lansat o soluție automatizată prin care utilizatorii pot fi segmentați în funcție de acest criteriu. Noul serviciu al companiei folosește inteligența artificială pentru segmentarea jucătorilor în funcție de probabilitatea de a cheltui bani pe achiziții în aplicații.

Astfel, reclamele vor fi afișate numai utilizatorilor despre care se estimează că nu vor cheltui nimic pe achizițiile în aplicație. Utilizatorii care înregistrează o probabilitate mare de a cheltui bani în joc nu vor vedea anunțuri. 

Pe lângă asta, compania introduce serviciul App campaigns for engagement , prin care dezvoltatorii de jocuri pot să încurajeze utilizatorii să întreprindă anumite acțiuni în aplicație. 

Cu App campaigns for engagement poate ajuta dezvoltatorii de jocuri să:

  • aducă utilizatorii în aplicație (cei care au descarcat deja jocul, dar nu l-au deschis încă)
  • încurajeze achiziția de produse virtuale în aplicații 
  • amintească utilizatorilor despre produsele din coșul de cumpărături virtual pentru a finaliza vânzarea
  • aducă în joc utilizatorii care nu au folosit aplicația pentru o perioadă mai lungă de timp
  • încurajeze utilizatorii să se joace pentru a ajunge la nivelul final
  • promova un eveniment live 

Spre deosebire de majoritatea campaniilor de pe Google Ads, dezvoltatorii de jocuri nu sunt nevoiți să creeze anunțuri individuale pentru App campaigns for engagement. În schimb, Google folosește textul, imaginile și videoclipurile pe care le furnizează aceștia pentru a crea o varietate de anunțuri în mai multe formate. 

Tot ce trebuie să facă dezvoltatorii de jocuri este să ofere aceste elemente, pe lângă buget și informații despre limbile și locațiile pentru în care doresc să apară anunțurile. 

Parallax

Vizualizari
530
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri