Raluca Abrihan

Agenţii de vânzări trec în online: O firmă românească de soft lansează o platformă ecommerce pentru firmele de distribuție

Thumbnail

O companie românească dezvoltatoare de soluții software dedicate comerțului electronic, anunță lansarea unei platforme B2B proiectată să ajute firmele de distribuție să-și eficientizeze activitatea de vânzare prin digitalizare. Cum funcţionează.

Portal B2B este o platformă de ecommerce care ajută companiile de distribuție să-și  comercializeze produsele engros către persoanele juridice, acestea fiind consumatori mari sau revânzători. Într-o piață a resurselor umane deficitară, portalul vrea să ajute companiilor de distribuție să îşi eficientizeze echipele de vânzări, prin eliminarea erorilor umane, reducerea timpului alocat activităților redundante de confirmare a stocului sau trimiterii de comenzi.

„Cererea pentru astfel de soluții este într-o creștere accelerată datorită nevoii de eficientizare și reducere a costurilor operaționale, dar și a trendurilor tot mai pronunțate de digitalizare ale comerțului tradițional B2B. Din 2003, dezvoltăm magazine online, iar de peste un deceniu realizăm proiecte de eCommerce B2B pentru cei mai mari jucători din piața de distribuție precum ELBI Electric, Bere Băuturi București, Wuerth Romania, Amigo & Intercost, Blade Motors sau Teraplast.

Cu know-how-ul acumulat, am reușit în ultimii doi ani să finalizăm un produs standardizat care să se muleze pe fluxurile de business a peste 95% din companii. Portal B2B este un produs disponibil «la cheie», implementat de o echipă de peste 30 de specialiști în ecommerce”, a declarat Radu Vîlceanu, CEO & Founder ContentSpeed, dezvoltator al platfromei Portal B2B.

Cifra de afaceri cumulată a companiilor de distribuție a fost evaluată în 2017 la peste 45 de miliarde de euro. Este o piață foarte competitivă, iar jucătorii au nevoie să-și fluidizeze operațiunile, să automatizeze procesele, trebuie să fie conectați 24 de ore din 24.

Acest portal se vrea a fi o unealtă pentru echipa de vânzări. Portal B2B poate fi folosit și ca software de ofertare pentru echipele de vânzare consultativă. De asemenea, poate fi folosit de către echipele de teren care vor beneficia de funcții de preluare a comenzilor plasate de către agenții de vânzări. Totodată, poate fi utilizat pur și simplu ca un catalog de produse online în care agenții și clienții pot urmări stocurile, acestea fiind actualizate în timp real.

„Portalul  comunică deja bidirecțional cu o serie de peste 30 de produse software pentru gestiune, de tip ERP, dezvoltate de companii partenere precum Sedona, CIEL, Transart, Setrio, TotalSoft, dar și Microsoft sau SAP. Avem soluții tehnice pentru a integra orice software de gestiune. Aceste integrări permit preluarea documentelor și condițiilor comerciale, iar clienții le au la un click distanță”, a explicat Bogdan Niță, CTO & Co-founder ContentSpeed.

Este un produs software dedicat companiilor de distribuție mature sau în plină ascensiune. fiind o soluție modulară, se poate porni cu setul standard de funcționalități disponibile în licența software și adauga noi module pe măsură ce apare nevoia.

 

Parallax

Vizualizari
2365
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri