Claudiu Zamfir

Pinterest introduce posibilitatea de a „încerca” rujuri online

Thumbnail

Platforma social media cu imagini Pinterest a lansat, marți, o opțiune de comerț online, prin care femeile pot „încerca” online rujuri de la mari branduri de cosmetice, prin intermediul unei tehnologii de realitate augmentată.

Opțiunea „Try On” este disponibilă momentan doar în SUA, cu aplicația Pinterest de pe telefoane cu sistem de operare Android, precum și pe iPhone. Astfel, cu ajutorul camerei foto „Lens” din aplicația Pinterest, o utilizatoare poate să caute, folosind „Try On”, diverse rujuri. Selectând un anumit ruj, poate să vadă cam cum i-ar sta cu culoarea respectivă și îl poate cumpăra online.

Sunt înrolate în sistem branduri de cosmetice ca Estée Lauder, Sephora, Neutrogena, L’Oreal.

Platforma Pinterest a fost fondată în decembrie 2009 de Ben Silbermann, Paul Sciarra și Evan Sharp.

Ben Silbermann (37 de ani), care este și CEO-ul Pinterest, are o avere estimată la circa 1,6 miliarde de dolari.

Parallax

Vizualizari
613
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri