Denisa Crăciun

Meta, noi instrumente pentru plasarea reclamelor pe platformele sale

Thumbnail

Meta vrea să testeze noi instrumente pentru a oferi agențiilor de publicitate un control mai mare asupra locului în care sunt afișate anunțurile lor pe platformele gigantului tech, a anunțat compania mamă a Facebook, joi.

Meta, cunoscută anterior ca Facebook, va începe să testeze noile instrumente pentru conținut în a doua jumătate a lui 2022, urmând să le lanseze oficial la începutul anului 2023, conform anunțului.

Practic, noile funcții vor permite companiilor să evite plasarea reclamelor lor pe Instagram sau Facebook lângă un conținut nepotrivit.

Pentru început, spune Meta, funcțiile de control vor fi testate pentru feed-urile Facebook și Instagram axate în principal pe piețele vorbitoare de limbă engleză.

„Pe parcursul anului următor, vom extinde acoperirea destinațiilor de plasare pentru a include Stories, Reels, Video Feeds, Instagram Explore și alte „spații” de pe Facebook și Instagram” și, de asemenea, va lua în calcul „extinderea în alte limbi”, a transmis Meta.

„La Meta, proiectăm funcții potrivite pentru a oferi advertiserilor controlul asupra locului în care sunt afișate anunțurile lor. Am anunțat anterior angajamentul nostru de a construi instrumente potrivite bazate pe controlul conținutului pentru a răspunde preocupărilor pe care agențiile de publicitate le au cu privire la anunțurile care apar în apropierea conținutului care nu este potrivit pentru brandul lor”, a anunțat Meta.

Totodată, în postarea de pe blogul său, Meta a anunțat parteneriatul cu Zefr, o platformă care va furniza rapoarte cu privire la contextul în care reclamele apar pe feed-ul Facebook.

Zefr spune că ajută la promovarea marketing-ului responsabil, oferind o analiză transparentă despre branduri, agenții sau alte platforme.

„Vom lucra împreună pentru a dezvolta o soluție care să măsoare și să verifice asocierea conținutului adiacent  la reclamele din Feed, cu scopul de a începe testarea la scară mică în al treilea trimestru al acestui an și de a trece la „disponibilitate limitată” în al patrulea trimestru”, a spus Meta.

Parallax

Vizualizari
229
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri