Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital
Raluca Abrihan

Marketerii din turism se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital

Thumbnail

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital. Pentru 2019, nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distribuția către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat.

RTB House estimează că specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică.

În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.

„Tehnologia deep learning ajută la îmbunătățirea performanțelor campaniilor, pentru că permite o targetare mult mai precisă. Algoritmii avansați analizează și determină nevoile utilizatorilor mult mai rapid și cu o acuratețe mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning. Noile date obținute îi ajută pe marketeri să ajungă mult mai departe. Într-o industrie cum este cea a turismului, în care portofoliul de produse este unul vast și divers, ai la dispoziție doar câteva milisecunde să iei cea mai bună decizie și să livrezi oferta care să se potrivească cel mai bine cu preferințele fiecărui utilizator în parte. Analizele detaliate obținute cu ajutorul algoritmilor deep learning permit afișarea rapidă a unor oferte personalizate rapid și croite după nevoile fiecărui consumator. Rezultatul este o campanie mult mai eficientă, în care advertiserii să livreze utilizatorilor doar ofertele relevante”, declară Cătălin Emilian, Country Manager RTB House România și Bulgaria.

Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundate de date, de informații.

„Dacă ar fi să ne raportăm limbajul corpului, dacă analizezi cele mai mici expresii poți să-ți dai seama inclusiv de intențiile care se află la nivelul subconștientului. Algoritmii deep learning utilizează o tactică similară, făcând posibilă analiza componentelor mai puțin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, completează Cătălin Emilian.

Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin și să prezică ținta de achiziție. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce își dorește. De cealaltă parte, algoritmii clasici pot doar să estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atenția consumatorului.

 

Vizualizari
203
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings