Raluca Abrihan

Ce cumpără românii vara din magazinele online de fashion

Thumbnail

Sezonul cald presupune noi provocări pentru vânzătorii online din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru călătorii și diminuarea interesului pentru îmbrăcăminte și accesorii. Care sunt obiceiurile de cumpărături ale românilor pe timp de vara, când vine vorba de modă.

În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle tind să scadă cu 25-30%, dat fiind faptul că românii preferă să investească în vacanțe. Pentru a preveni această diminuare a volumului de vânzări, magazinele online vin cu reduceri semnificative și campanii lansate încă din primele zile de vară - arată Champaigns, agenție de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle.

În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle tind să scadă cu 25-30%, dat fiind faptul că românii preferă să investească în vacanțe. Pentru a preveni această diminuare a volumului de vânzări, magazinele online vin cu reduceri semnificative și campanii lansate încă din primele zile de vară.

În plus, analiza Champaigns arată că o parte din magazinele online de pe această nișă mizează pe o diversificare a gamei de produse în sezonul cald, pentru a menține interesul consumatorilor.

Efectele eforturilor de adaptare la comportamentul consumatorilor se văd: deși vânzările scad comparativ cu sezonul rece, se remarcă o creștere de până la 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În această perioadă, în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află rochiile, sandalele, espadrilele și papucii. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste curprinse între 30-50 de ani. Valoarea coșului de cumpărături este estimată la 250 de lei.

Cea mai mare creștere este remarcată la nivelul comenzilor venite de pe dispozitivele mobile.

Dacă în primăvară, 85% din comenzile clienților din portofoliul Champaigns au venit de pe mobil, în luna iunie un client al agenției a atins performanța de 94% comenzi efectuate astfel. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii.

,,Pentru a face față acestei perioade în care entuziasmul pentru zona de fashion este diminuat, magazinele online ar trebui să se asigure că propun campanii de reduceri care să atragă interesul consumatorilor. Campaniile pe Facebook sunt cele mai eficiente în această perioadă, pentru că ajung mult mai ușor la utilizatori. În plus, costul pe conversie este mai mic.

 

Și Instagram devine un canal bun pentru fashion, atingând pragul de un milion de utilizatori în România, care sunt tot mai activi. Am început să testăm funcția de Tag Product, care generează din ce în ce mai mult trafic”, a precizat Adelina Oprea, fondator Champaigns.

 

Parallax

Vizualizari
1305
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri