Luminita Pirvu

Lecție de la YouTube: Cum să vinzi abonamente la un serviciu plătit

Thumbnail

Directorul departamentului de muzică al YouTube, Lyor Cohen a anunțat că va lansa un nou serviciu dedicat muzicii, accesibil prin abonamente. Noul serviciu este testat în prezent de mii de angajaţi ai companiei Google. 

În acest context YouTube ar plănui să îşi „frustreze” utilizatorii care ascultă melodii pe platformă, crescând numărul reclamelor, cu scopul de a îi determina pe aceştia să se aboneze la un serviciu dedicat muzicii, pe care urmează să îl lanseze, potrivit unui angajat al companiei, scrie nme.com, citat de agenția news.ro. 

„Nu vei fi fericit când se va întâmpla să auzi o reclamă imediat după ce asculţi «Stairway to Heaven. Sunt mulţi utilizatori pe care îi putem frustra şi seduce pentru a deveni abonaţi. După ce vom face acest lucru toată acea gălăgie va dispărea”, a declarat Cohen pentru Bloomberg.

Prin „gălăgie”, el s-a referit la criticile cu care s-a confruntat YouTube de numeroase ori cu privire la încălcări ale drepturilor de autor şi la faptul că nu plăteşte suficiente drepturi pentru artişti şi case de discuri.

După comentariile lui Lyor Cohen, You Tube a venit cu precizări. „Principala noastră prioritate la YouTube este să le asigurăm o experienţă minunată utilizatorilor, iar acest lucru presupune şi asigurarea că utilizatorii nu sunt deranjaţi de un număr excesiv de reclame (...) Nu încercăm să creştem în mod special numărul de reclame pe YouTube. Pentru un anumit grup de utilizatori, care folosesc YouTube în prezent ca pe un serviciu muzical plătit – şi care ar beneficia cel mai mult de funcţii suplimentare – am putea afişa mai multe reclame şi anunţuri promoţionale pentru a îi convinge să aleagă serviciul cu plată”, a transmis compania.
 

Parallax

Vizualizari
541
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri