Raluca Abrihan

Cum mai face Instagram bani: Reclamele pot fi promovate instant prin funcţia “Stories” şi lansează Instagram Analytics

Thumbnail

Instagram a anunţat că va avea o nouă modalitate de promovare pentru firmele sau utilizatorii business care folosesc funcţia “Stories”, prin care aceştia vor putea să îşi afişeze reclamele la cât mai mulţi utlizatori printr-o modalitate foarte simplă.

Instagram va introduce un buton de promovare în setarile funcţiei “Stories”, prin care afacerile care folosesc conturile de Instagram să poată să îşi afişeze campaniile/reclamele la cât mai mulţi utilizatori, sau să selecteze grupuri ţintă de utilizatori cărora să le arate reclamele respective, notează Techcrunch.

Această nouă funcţie va fi similară opţiunii “Boost” a Facebook, prin care afacerile pot plăti pentru a afişa instant postările lor unui număr cât mai are de utilizatori. Practic, acest nou buton “Promote” al Instagram face posibiliă transformarea storie-urilor în reclame intr-un mod mult mai simplu şi se adresează în special afacerilor mici care nu ştiu să facă campanii pe reţelele de socializare sau nu îşi permit specialişti să se ocupe de această parte.

Thumbnail
sursa: techcrunch.com

Instagram are peste 2 miliioane de profiluri de business care se promovează prin intermediul reţelei de socializare, în timp ce Facebook are 6 milionae de astfel de conturi.

De asemenea, Instagram lansează Instagram Analytics (în prezent doar in varianta de testare), care va fi integrat în Facebook Analytics şi care vine cu mai multe date faţă de instrumentele pe care le are în prezent Instagram – care permit acum doar măsurarea anumitor tipuri de interacţiuni dintre utilizatorii care urmăresc conturile de business ale unor firme şi paginile acestor firme, câţi dintre aceştia ajung pe site-urile firmelor prin Instagram, evoluţia numărului de followers (urmăritori).

Cu Instagram Analytics, conturile de companii pot urmări valori ale duratei interacţiunii utilizatorilor cu postările lor și ratele de retenţie pe paginile lor atât pentru utilizatorii care le urmăresc frecvent conţinutul cât şi pentru cei care în mod normal nu interacţionează cu paginile lor. De asemenea, ei pot analiza modul în care publicul lor de Instagram se suprapune cu persoanele care vizitează site-ul lor, își descarcă aplicația lor sau le dă like pe pagina de Facebook.

Parallax

Vizualizari
640
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri