Adi Iacob
Instagram a prezentat, la un eveniment organizat în San Francisco, o secţiune dedicată exclusiv conţinutului video de lungă durată.
Noul IGTV permite utilizatorilor să încarce şi să vizioneze filmări cu o durată de până la o oră, scrie News.ro. Până acum, limita de timp pentru clipurile postate pe Instagram era de 1 minut.
Este evident că ţinta serviciului deţinut de Facebook este YouTube, asta în ciuda faptului că, spre deosebire de platforma video a celor de la Google, Instagram nu-şi va recompensa direct creatorii de conţinut.
IGTV este atât o aplicaţie nouă, dedicată exclusiv filmărilor verticale de până la o oră, cât şi o secţiune internă a Instagram care grupează această formă de conţinut într-un tab nou.
Utilizatorii pot ajunge în noua secţiune apăsând un buton ce poartă simbolul unui televizor şi care este plasat colţul din dreapta sus, deasupra zonei cu Stories.
În IGTV aceştia vor descoperii clipuri recomandate şi populare la nivel global ori local şi vor putea naviga printre filmări printr-un swipe orizontal.
Aplicaţia dedicată IGTV este deja disponibilă la nivel global pe Android şi iOS, iar upload-ul filmărilor lungi va fi disponibil tuturor utilizatorilor, mai puţin conturilor recent create.
Citește și YouTube, unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pentru micile afaceri