Adi Iacob

Instagram lansează un competitor pentru YouTube: IGTV

Thumbnail

Instagram a prezentat, la un eveniment organizat în San Francisco, o secţiune dedicată exclusiv conţinutului video de lungă durată.

Noul IGTV permite utilizatorilor să încarce şi să vizioneze filmări cu o durată de până la o oră, scrie News.ro. Până acum, limita de timp pentru clipurile postate pe Instagram era de 1 minut.

Este evident că ţinta serviciului deţinut de Facebook este YouTube, asta în ciuda faptului că, spre deosebire de platforma video a celor de la Google, Instagram nu-şi va recompensa direct creatorii de conţinut.

IGTV este atât o aplicaţie nouă, dedicată exclusiv filmărilor verticale de până la o oră, cât şi o secţiune internă a Instagram care grupează această formă de conţinut într-un tab nou.

Thumbnail
instagram-press.com

Utilizatorii pot ajunge în noua secţiune apăsând un buton ce poartă simbolul unui televizor şi care este plasat colţul din dreapta sus, deasupra zonei cu Stories.

În IGTV aceştia vor descoperii clipuri recomandate şi populare la nivel global ori local şi vor putea naviga printre filmări printr-un swipe orizontal.

Thumbnail
instagram-press.com

Aplicaţia dedicată IGTV este deja disponibilă la nivel global pe Android şi iOS, iar upload-ul filmărilor lungi va fi disponibil tuturor utilizatorilor, mai puţin conturilor recent create.

Citește și YouTube, unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pentru micile afaceri

Parallax

Vizualizari
694
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri