Instagram va permite afacerilor să vândă produse prin intermediul funcției Stories

Instagram extinde funcțiile care permit utilizatorilor să cumpere produse direct din platformă la Instagram Stories, potrivit informațiilor disponibile pe blogul companiei. Recent, rețeaua de socializare a început să permită afacerilor să vândă produse și servicii prin feed-ul său. 

 
 

Instagram Stories sunt fotografii şi videoclipuri temporare, care se șterg automat după 24 de ore. 

Compania deținută de Facebook a anunțat astăzi că va adăuga o pictogramă în forma unei genți  la Stories. Utilizatorii pot atinge pictograma pentru a vedea mai multe detalii despre un produs.

 
 

Instagram spune că 300 de milioane de oameni folosesc în fiecare zi Instagram Stories și că acești utilizatori urmăresc adesea paginile brandurilor pentru a afla informații despre lansări de produse. Funcția este momentan disponibilă pentru breanduri precum Adidas, Louis Vuitton și Aritzia și este de așteptat să se extindă la utilizatorii obișnuiți de-a lungul timpului.

Funcția de cumpărături devine foarte interesantă atunci când se referă la video. Instagram a anunțat recent că va crește durata videoclipurilor pe care utilizatorii le pot încărca pe aplicație (în prezent fiind posibil să încarci maxim 1 minut), scrie CNBC.  Având aceste lucruri în vedere, este plauzibil ca într-o zi să poți viziona un spectacol pe Instagram, să vezi un actor purtând sau folosind un anumit produs și să poți să îl cumperi fără să părăsești rețeaua de socializare.

Ghid pentru Instagram Stories: