Raluca Abrihan
Imaginile pe care un brand le postează pe pagina sa de social media nu este suficient să fie doar fotografii frumoase, pentru o mai bună promovare a mărcii, a firmei sau a serviciului, trebuie îndeplinite câteva condiţii esenţiale. Iată care sunt acestea.
Startup-ul românesc Planable – care a creat o aplicaţie dedicată agenţiilor de publicitate, marketing şi social media ce facilitează realizarea campaniilor de promovare de pe reţelele de socializare – a făcut un ghid detaliat despre cum trebuie să arate imaginile pe care le postează brandurile pe Facebook, Instagram, Twitter sau Linkedin. Ghidul explică în imagini ce dimensiuni trebuie sa aibă fiecare fotografie, cum să respecte identitatea de brand şi cum să comunice corect mesajul dorit.
Facebook:
Instagram:
LinkedIn:
Twitter:
Reguli importante pentru o imagine bună
O fotografie care conţine şi un mesaj scris trebuie să fie cât mai simplă pentru a nu părea prea încărcată. Ar fi de preferat ca o imagine dintr-o postare să nu conţină logo-ul firmei, pentru a nu deveni prea repetitiv. Imaginile standard - cu un barbat sau o femeie, îmbrăcaţi la costum, într-un birou şi zâmbind larg în timp ce se uită direct la cameră de fotografiat – sunt de evitat.
Mai multe sugestii şi reguli de postare găsiţi pe site-ul Planable