Cele mai mari greșeli pe care le fac companiile când își relansează site-ul
Raluca Abrihan

Cele mai mari greșeli pe care le fac companiile când își relansează site-ul

Thumbnail

Care sunt cele mai frecvente greșeli, din perspectiva unei agenţii de SEO, pe care companiile le fac când își relansează site-ul. Dacă mecanismul de relansare nu ia în calcul toți factorii, afacerea respectivă poate încasa o lovitură destul de puternică în ceea ce privește indexarea în motoarele de căutare, ceea ce poate duce la pierderi financiare considerabile.

În cazul relansării site-ului, clienții five elements digital au avut cel mai des nevoie să adauge opțiuni noi pentru a îmbunătăți experiența de utilizare pentru vizitatori sau să migreze către o platformă nouă (de e-commerce sau administrare a conținutului) care putea furniza funcționalități mai performante și necesare- arată agenţia five elementes.

Independent de motivul pentru care e necesară relansarea unui site, agenția a documentat cele mai frecvente greșeli care pot duce la penalizări în indexare.

Agenția five elements digital recomandă ca orice decizie de modificare, migrare și relansare a unui site să se ia împreună cu specialiști SEO care pot evalua corect impactul. În acest sens, o greșeală considerabilă e schimbarea structurii de link-uri fără un plan de redirecționare. Acest demers poate avea consecințe grave la nivelul întregului site.

În egală măsură, o atenție sporită trebuie acordată conținutului și, în special, ștergerii acestuia. Conform five elements digital, decizia de a elimina conținut trebuie calculată cu atenție. Motivele pentru ștergere sunt numeroase, de la produse care nu mai sunt în ofertă și imagini care nu mai sunt de actualitate până la recenzii sau comentarii publicate de clienți pentru produse retrase din portofoliu. Conținutul e însă unul dintre pilonii cruciali pentru strategia SEO. Astfel, mutarea sau eliminarea oricărei componente din cadrul acestuia poate avea efecte serioase.

O funcționalitate care trebuie implementată abia după o analiză SEO aprofundată e cea de scroll infinit sau adăugarea unui buton de „Încarcă mai mult” pe anumite pagini. În esență, astfel de funcționalități riscă să ducă la o îngropare a conținutului pentru motoarele de căutare. În egală măsură, dezvoltarea unui site nou trebuie să țină cont că deși Google poate gestiona fără probleme JavaScript, timpul este mai lung decât în cazul structurilor clasice HTML. Totodată, e o greșeală folosirea infrastructurii CSS pentru implementarea imaginilor importante în dauna HTML.

În ceea ce privește organizarea informației, subtitlurile H1 până la H6 trebuie folosite cu încredere și nu doar ca un element de design. Acestea oferă un mod simplu și eficient pentru utilizatori de a găsi ce caută. Totodată, arhitectura informației nu trebuie să fie supraîncărcată cu link-uri de navigare.

Agenția five elements digital recomandă, în sensul organizării mai eficiente a informației, să nu existe o folosire diferențiată a meta etichetelor și structurii de organizare a conținutului între versiunea desktop, mobil și AMP. Mare parte din acestea nu sunt vizibile utilizatorului final, dar motoarele de căutare pot astfel să indexeze mai eficient site-ul.

Nu în ultimul rând, five elements digital atrage atenția că este o greșeală considerabilă reducerea sau diferențierea conținutului afișat pe mobil, față de versiunea desktop. În prezent, cei mai mulți oameni navighează pe internet și descoperă produse noi prin intermediul dispozitivelor mobile. Tocmai de aceea e important să aibă acces rapid la informațiile pe care le caută.

Parallax

Vizualizari
881
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri