Google: Noi instrumente pentru confidențialitatea utilizatorilor și transparența reclamelor
Raluca Abrihan

Google: Noi instrumente pentru confidențialitatea utilizatorilor și transparența reclamelor

Thumbnail

Google intenționează să introducă, în următoarele luni, noi instrumente pentru browser, pentru a limita modul în care activitatea utilizatorilor este urmărită de companiile de publicitate și a oferi o perspectivă mai amplă asupra motivelor pentru care apar anumite reclame, informează Reuters, citată de Mediafax.

Instrumentul va permite utilizatorilor browserului Google Chrome să șteargă cookie-urile, care sunt cipuri de urmărire virtuală pe care unele companii le folosesc pentru a documenta comportamentul de navigare, fără a mai elimina și acele cookie-urile care permit logarea ușoară pe site-uri web, prin reținerea datelor precum adrese de e-mail și parole.

„Experiența ne arată că oamenii preferă anunțuri care sunt personalizate în funcție de nevoile și interesele lor - dar numai dacă acele anunțuri oferă transparență, dreptul la alegere și control”, a declarat Prabhakar Raghavan, vicepreședinte Google în domeniul publicității și al comerțului.

Un add-on separat, care va funcționa în mai multe browsere, va afișa companiile implicate în transmiterea unui anunț publicitar către un utilizator, inclusiv acele companii care joacă rolul de intermediar între agentul de publicitate și editor, potrivit informațiilor oferite de Google. Compania a anunțat marți o serie de noi controale și politici privind confidențialitatea, în cadrul conferinței anuale a dezvoltatorilor.

Vizualizari
366
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu