Google lansează două instrumente noi pentru măsurarea vitezei site-urilor pe mobil
Luminita Pirvu

Google lansează două instrumente noi pentru măsurarea vitezei site-urilor pe mobil

Thumbnail

În ultimii ani Google s-a concentrat pe îmbunătățirea vitezei și accesării site-urilor pe mobile venind în sprjinul marketerilor și proprietarilor de site-uri. Gigantul american a anunțat luni la Mobile World Congress din Barcelona lansarea a două noi instrumente: Mobile Scorecard și Impact Calculator.

Ambele instrumente le arată proprietarilor de site-uri și marketerilor de ce merită să investești  în viteza site-ului pe mobil. Cu ajutorul noului instrument Mobile Scorecard, proprietarii de site-uri pot vedea cât de repede se încarcă pagina web în comparație cu site-urile competitorilor. Instrumentul are la bază raportul privind experiența utilizatorilor în Chrome, raport care conține "cea mai mare bază de date privind site-urile care oferă o bună experiență a utilizatorilor." Mii de site-uri din 12 țări pot fi căutate și comparate prin intermediul acestui instrument web.

Testează acum Mobile Scorecard și Impact Calculator

De altfel, Google recomandă ca un site să ofere o experiență plăcută utilizatorilor trebuie să se încarce și să poată fi folosit în decurs de cinci secunde pe dispozitive mobile cu conexiuni 3G și în 3 secunde pe conexiuni 4G.

Cel de-al doilea tool lansat este Impact Calculator care cuantifică impactul monetar probabil de a avea un site lent. Acest instrument are la bază un raport privind comerțul online din 2017 care arată că fiecare secundă a întârzierii încărcării paginii pe un site de vânzare poate afecta conversiile cu până la 20%.

Calculatorul arată modul în care o schimbare a încărcării paginii poate genera venituri în sus sau în jos, valoarea medie a comenzii dar și rata de conversie.

 Sursa: 9to5google.com , searchengineland.com
 

Vizualizari
969
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings