Claudiu Zamfir

Noi opțiuni pentru cei care își promovează firmele pe Google Ads

Thumbnail

Google a introdus două noi opțiuni pentru cei care își fac reclamă prin Google Ads, care îi vor ajuta să-și calibreze mai bine campaniile de promovare pe motorul de căutare.

Cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, poți introduce un termen de căutare și obține o previzualizare a felului în care pagina de rezultate ale căutărilor Google se afișează pe monitoarele utilizatorilor. Poți să verifici potențialul unui termen de căutare printr-un simplu search pe Google, dar este mai bine să verifici cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”,  pentru că așa ești sigur că nu-ți vor fi afectate metricele.

Ca element de noutate, Google îți dă acum psibilitatea să filtrezi după tipurile de audiență previzualizarea anunțurilor. Până acum, puteai filtra doar după localizare, limbă și dispozitiv folosit. Cu ajutorul opțiunilor de targetare (țintire), vei putea vedea care anunțuri sunt afișate pentru publicul tău țintă.

Al doilea update nou făcut de Google permite celor care se promovează pe Google Ads să vadă prin Ad Preview and Diagnosis motivul pentru care nu li se afișează anumte anunțuri, pentru a lua măsuri. Dacă motivul pentru care anunțul tău nu se afișează este legat de buget, poți da clic pe "Edit Budget" pentru modifica bugetul direct din tool.

Mai multe detalii, AICI.

De asemenea, toate update-urile efectuate de Google Ads pot fi urmărite AICI.

Parallax

Vizualizari
730
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri