Adi Iacob

Format nou de reclamă pe Google Images: Imaginile pot fi transformate în vitrine online cu prețuri și detalii despre produse

Thumbnail

Majoritatea consumatorilor ajung pe Google atunci când caută un brand sau un produs. Însă cumpărătorii nu fac doar căutări pe Google. Potrivit unui studiu, 50% dintre aceștia susțin că au fost inspirați de imaginile unui produs și că de obicei se îndreaptă spre Google Images când fac shopping online. Pentru a ajuta afacerile, motorul de căutare introduce shoppable ads pe Google Images, funcție prin care firmele pot transforma imaginile în vitrine online cu prețuri si detalii despre produse.

Acest nou format permite afacerilor să evidențieze mai multe produse disponibile pentru vânzare în cadrul unui anunț sponsorizat în rezultatele de pe Google Images. În prezent, compania testează acestă caracteristică pe câțiva comercianții selectați, potrivit unei postări de pe blogul companiei.
 

via GIPHY

Să presupunem că un posibil client caută un birou pe dispozitivul său mobil sau desktop și ajunge pe Google Images pentru a explora idei despre cum să-și organizeze camera. El poate vizualiza imaginile, trece cu mouse-ul peste orice anunț sponsorizat și va vedea eticheta de preț și toate articolele de vânzare disponibile în imagine, împreună cu detalii despre brand, materiale, etc. 

Reprezentanții Google spun că vor continua adauge mai multe categorii pentru această funcție în următoarele câteva luni, însă data lansării acestei caracteristici pentru toți utilizatorii nu este înca disponibilă.

Parallax

Vizualizari
943
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri