Obiceiurile de cumpărături online ale românilor: Topul celor mai vândute produse fashion - Marketing - StartupCafe.ro
Raluca Abrihan

Obiceiurile de cumpărături online ale românilor: Topul celor mai vândute produse fashion

Thumbnail

Topul celor mai căutate produse este diferit de la ţară la ţară, potrivit unei analize pe regiune a unui magazin online de fashion. Dacă în România și Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienții din Ungaria au căutat cel mai des genți. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria și gecile, în Ungaria. Cand fac româniii cumpărături şi cât de multe produse achiziţionează online.

Tot ceasurile sunt și cele mai scumpe produse vândute, un model Longines în România și un exemplar Burberry în Ungaria de pe platforma online Fashion Days. În Bulgaria, două genți, de la Miu Miu și Prada, au reprezentat cele mai scumpe achiziții.

La nivel de branduri, cele mai dorite și adăugate în Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, în România, Converse, în Bulgaria, și Desigual, în Ungaria.

Astfel, în primele nouă luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clienții din România au venit din platforma mobilă a Fashion Days, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai importantă evoluție a fost înregistrată în Bulgaria, unde ponderea aplicației Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasată de pe un dispozitiv mobil.

La nivel regional, în perioada menționată, un client Fashion Days din România și Bulgaria a efectuat, în medie, 3 comenzi, în timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comandă a inclus în medie 2 produse, în România și Ungaria, iar în Bulgaria o medie de 1,75 produse.

Femeile sunt, în continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel că includ, în medie, aproape 5 articole / comandă, de patru ori mai multe decât bărbații.

România și Ungaria preferă shopping-ul de seară

În ceea ce privește orele preferate pentru fashion shopping, acestea sunt diferite în funcție de platforma aleasă.

Astfel, în cazul aplicației Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din România și Ungaria este plasată seara târziu. Ora de vârf pentru clienții din România este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. În schimb, în cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clienții românii preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00.

Clienții din Bulgaria sunt mai matinali, astfel că, atât în cazul aplicației cât și al opțiunii desktop, orele de vârf sunt 10:00 și, respectiv, 11:00.

Un alt numitor comun al regiunii este și modalitatea de livrare a comenzilor, pe primul loc fiind serviciile de curierat. Totuși, alternativa ridicării personale a coletelor din Oficiile Poștale devine tot mai atractivă pentru clienții din România și Ungaria, în timp ce în Bulgaria a doua opțiune preferată este cea a livrării în punctele de ridicare ale curierilor.

Parerea ta despre articol
Vizualizari
746
Conţinut
Adauga comentariu

Atrage clienți noi

Google AdWords Express

Primești 200 de lei bonus pentru promovare online.