Facebook investeşte într-un marketplace care pune în legătură prin aplicaţii de socializare, vânzătorii şi cumpărătorii
Raluca Abrihan

Facebook investeşte într-un marketplace care pune în legătură prin aplicaţii de socializare, vânzătorii şi cumpărătorii

Thumbnail

Facebook a investit o sumă importantă în startup-ul indian Meesho, un marketplace care pune în legătură vânzătorii şi potenţialii cumpărători prin intermediul unor aplicaţii de socializare precum WhatsApp. Înainte de această finanţare, startup-ul a obţinut investiţii totale de 65 milioane de dolari.

Suma investită de Facebook nu a fost făcută publică, dar surse citate de TechCrunch spun că este vorba despre o investiţie foarte mare. Printre investitorii primelor runde de finanţare în acest startup se numără DST Partners, RPS Ventures şi Shunwei Capital.

Meesho este un marketplace cu circa 2 milioane de resellers, în special din zona electro-IT. 80% dintre clienţii Meesho sunt femei, după cum declară co-fondatorul şi CEO-ul startup-ului, Vidit Aatrey. Un detaliu foarte important în condiţiile în care în India cei mai mulţi utilizatori de internet sunt bărbaţi (80%).

De asemenea, fondatorul firmei susţine că platforma sa ajută sute de reselleri din India să câştige peste 360 de dolari pe lună şi că intenţenţionează să extindă marketplaceul la nivel internaţional.

Facebook nu este singurul gigant american care investeşte în startup-uri din India. Recent, Twitter a anunţat o investiţie în platforma de socializare ShareChat, iar Google a investit o aplicaţia de concierge Dunzo.

Vizualizari
456
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings