Claudiu Zamfir
Rețelele sociale, ca Facebook, Twitter sau Instagram, sunt tot mai folosite de către firmele europene pentru a se promova și a ține legătura cu clienții și alte categorii de publicuri, însă România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană la ponderea firmelor care utilizează social media, relevă cele mai recente date disponibile, publicate, marți, de Eurostat.
În anul 2016, doar 33% dintre firmele din România foloseau măcar o rețea socială ori platforme de blogging sau microblogging, mult sub media UE, de 50%.
Totuși, firmele românești au făcut unele progrese în privința utilizării rețelelor sociale, față de anul 2014, când doar 22% dintre societățile de la noi foloseau social media. La nivelul întregii UE, 34% dintre firme foloseau rețelele sociale în 2014.
Puțin deasupra noastră sunt Bulgaria (34%), Polonia (37%), Ungaria (38%), Letonia (41%).
Pe primele poziții în utilizarea social media de către firme sunt: Malta (84%), Danemarca (75%), Olanda (74%).
Clic pentru a extinde imaginea