Facebook își revizuiește interdicțiile la promovarea criptomonedelor
Claudiu Zamfir

Facebook își revizuiește interdicțiile la promovarea criptomonedelor

Thumbnail

Facebook a anunțat, miercuri, că a început să permită animitor advertiseri să promoveze criptomonede și conținut care are legătură cu acestea, rețeaua socială revizuindu-și astfel interdicțiile decise în ianuarie 2018 cu privire la monedele virtuale, cum sunt Bitcoin, Ether, Ripple și altele.

„Începând din 26 iunie, ne actualizăm politica pentru a permite afișarea reclamelor care promovează criptomonede și conținut care are legătură cu ele, din partea unor advertiseri aprobați în prealabil. Dar vom continua să interzicem reclamele care promovează binary options și oferte inițiale de criptomonede (ICO)”, a anunțat Facebook, pe blogul său de business.

Astfel, Facebook își actualizează politica introdusă în ianuarie 2018, prin care interzicea  reclamele care promovau produse și servicii financiare „care sunt adesea asociate cu practici de reclamă înșelătoare sau escorcherie, cum ar fi binary options, oferte inițiale de criptomonede și criptomonedele”.

Încă de atunci, Facebook a precizat că a introdus acea interdicție în mod intenționat pe o arie largă, pentru ca apoi să o restrângă pe măsură ce semnalele primite se îmbunătățeau.

„În ultimele câteva luni, am analizat cea mai bună modalitate de a rafina această politică,  pentru a permite anumite reclame, dar și pentru a vă asigura că acestea sunt sigure”, a explicat acum compania condusă de Mark Zuckerberg.

Mai departe, cei care vor să lanseze reclame pe Facebook pentru produse și servicii de tip cryptocurrency trebuie să depună o cerere pentru a ajuta Facebook să evalueze eligibilitatea acestora - inclusiv licențele pe care le-au obținut, indiferent dacă sunt sau nu tranzacționate pe o bursă publică, precum și alte informații publice relevante despre afacerea lor.

„Având în vedere aceste restricții, nu toți cei care vor să-și facă publicitate vor putea face acest lucru. Dar vom asculta feedback-ul, vom analiza cât de bine funcționează această politică și vom continua să studiem această tehnologie, astfel încât, dacă este necesar, să o revizuim în timp util”, a menționat Facebook.

De asemenea, rețeaua socială își îndeamnă toți utilizatorii să-i raporteze în continuare când observă pe Facebook conținut care încalcă politicile sale de publicitate. „Este important să continuăm să ajutăm la prevenirea sau eliminarea publicității înșelătoare pentru aceste produse și servicii”, spune Facebook.

Vizualizari
460
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings