Facebook introduce anunțurile plătite în Marketplace
Adi Iacob

Facebook introduce anunțurile plătite în Marketplace

Thumbnail

Marketplace, componenta pentru vânzăre şi cumpărare de produse a Facebook și rivalul platformelor precum eBay și OLX , va începe să aducă bani pentru companie permițând afișarea de anunțuri plătite din partea utilizatorilor și brandurilor.

Rețeaua de socializare va începe astăzi să testeze această funcționalitate în Statele Unite, care permite utilizatorilor și firmelor să plătească pentru “Boost" — afișând produsele în News Feed-ul mai multor persoane. 

Setarea anunțurilor este un proces simplu: utilizatorii stabilesc bugetul și cât timp vor fi difuzate anunțurile, însă potrivit TechCrunch, încă nu există opțiuni suplimentare precum selecția vârstei și a locațiilor targetate. 

Din această cauză, în prezent anunțurile par destul ineficiente, deoarece lipsa de direcționare înseamnă că reclama unei firme pentru bijuterii pentru bărbați ar putea apărea în News Feed-ul femeilor.

Cu toate acestea, reprezentanții Facebook spun că anunțurile vor fi optimizate automat, astfel încât, atunci când utilizatorii încep să dea click pe un anunț, Facebook le va afișa persoanelor cu asemănări demografice. De asemenea, campania de anunțuri va fi oprită automat dacă marchezi articolul ca fiind vândut.

Facebook a lansat Marketplace în 2016 ca răspuns pentru utilizatorii săi care vindeau articole prin intermediul rețelei sociale, chiar și fără un loc dedicat pentru a face acest lucru. De la lansare, compania a extins Marketplace pentru a permite utilizatorilor să-și vândă mașinile, să angajeze instalatori și curățătorii, și să închirieze locuințe.

Vizualizari
345
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings