Adi Iacob

Cum obții cât mai multe adrese de mail, ca să vinzi mai mult

Thumbnail

Construirea unei liste de e-mailuri este o modalitate de a informa foștii, actualii sau viitorii clienți despre serviciile sau produsele pe care le ofetiți. În primul rând, însă, trebuie să îi atrageți pe oameni să se înregistreze și să îi mențineți suficient de interesați pentru a rămâne abonați - spun specialiștii în e-mail marketing.

Există foarte puține companii care nu ar beneficia de deținerea unei liste de e-mailuri. Acest “beneficiu" înseamnă creșterea vânzărilor și mai multă vizibilitate.

Cum să construiești lista de e-mailuri ?

Timpul când oamenii își înscriau e-mailul pentru "actualizări" sau "newsletter" a trecut.

În prezent, majoritatea oamenilor își percep adresa de e-mail ca pe o formă de monedă. Moneda este timpul și ei vor să știe că, dacă vă dau adresa de e-mail, vor câștiga ceva pentru timpul acordat. Asta inseamna ca va trebui sa le oferiți ceva în schimb pentru ca ei să se înscrie. 

Acest lucru poate fi un videoclip, un fișier audio, un fișier PDF sau o combinație a celor trei, puse împreună ca un curs online gratuit.

Dar acestea sunt doar metodele de livrare. Ceea ce oferiți cu adevărat este un rezultat. Rezultatul trebuie să se alinieze cu o problemă pe care o are potențialul client.

O analogie simplă: Să spunem că o persoană cumpără un aspirator. Nu cumpără aspiratorul (instrumentul/metoda de livrare), ci cumpără curățenia (beneficiul rezultat) pentru că are un câine care năpârlește în toată casa (problema).

Și iată ceva contraintuitiv: ceea ce oferiți trebuie să fie cele mai bune lucruri. Asta înseamnă să renunțați gratuit la o parte din ele.

De exemplu, bucătarul Russell James oferă pe site-ul său cele mai populare 10 rețete sub forma unei cărți electronice la schimb pentru adresa de e-mail. 

Dar dacă în cazul unui site cu produse palpabile ? Cel mai eficient este să legați videoclipul, fișierul audio sau PDF de ceea ce vindeți.

De exemplu, un producător de săpun lucrat manual poate crea un video sau o carte electronică prin care să dezvăluie modalitatea de a face un tip de săpun.

Posibilități:

  • Oamenii își vor face propriul săpun și vor fi cu adevărat recunoscători pentru îndrumare.
  •  Unii dintre acești oameni vor cumpăra și săpunuri de pe site.
  •  Unii dintre acești oameni vor cumpăra săpunuri și alte produse de pe site.
  •  Unii oameni vor găsi ghidul interesant, dar în cele din urmă vor cumpăra săpunurile de pe site, deoarece este mai ușor. Ei vor fi, de asemenea, mai educați cu privire la producția de săpunuri de casă și vor aprecia mai mult produsul.

Cum menții abonații interesați ? 

Cele mai importante lucruri în privința marketingului prin e-mail sunt coerența și autenticitatea, împreună cu feedback-ul cititorilor.

Trimiteți e-mailurile de la o persoană reală, nu de la companie 

Când trimiteți e-mailuri de la o persoană reală, rata de deschidere crește. Acest lucru se datorează faptului că destinatarii au în mod obișnuit mai multe șanse să aibă încredere în numele și adresa e-mailului personalizat decât într-unul generic. Oamenii sunt atât de inundați cu e-mailuri spam în zilele noastre și de cele mai multe ori ezită să deschidă e-mailuri de la expeditori nefamiliari.

Asta:

În loc de asta:

Thumbnail
Gmail

 

Previzualizare

Serviciile de e-mail precum Gmail sau Outlook vor afișa primele câteva rânduri de text din corpul e-mailului alături de subiect. Cu alte cuvinte, este o previzualizare text a conținutului din e-mail.

Utilizați-l pentru a oferi o scurtă prezentare a ceea ce oferiți în limita a 50 de caractere sau mai puțin.

Păstrați e-mailurile scurte

În general, oamenii preferă e-mailuri scurte și concise în defavoarea celor lungi. În plus, atunci când trec prin toate e-mailurile lor într-un timp scurt, este mai probabil să culeagă mesajul.

Includeți linkuri observabile în text

Potrivit Hubspot, legarea unei fraze cu aproximativ 7-10 cuvinte de un link este cea mai bună variantă pentru creșterea ratei de click.

Feedback

Feedback-ul este la doar un buton distanță, deci încurajați-i pe oameni să vă informeze despre ceea ce cred în legătură cu e-mailurile. Dacă trimiteți prea multe sau mesajele nu sunt suficient de relevante, oamenii vă vor spune.

 

Surse: Zapier, Hubspot, Sleeknote, Virgin Startup.

 

Parallax

Vizualizari
2753
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri