Raluca Abrihan

Furnizor de soluții eCommerce: Nu există viitor pentru companii fără datele clienților

Thumbnail

Anticiparea comportamentului de consum al clienților a fost permanent una dintre marile provocări ale companiilor, în procesele de inovare,  dezvoltare și de îmbunătățire. În prezent, capacitatea de a înțelege cât mai corect nevoile și așteptările clienților a devenit o prioritate și mai mare, care poate face diferența între a rămâne pe piață și a da faliment – cheia fiind interpretarea datelor colectate de companii  în urma interacțiunii cu clienții, susţin specialiştii unui furnizor de soluții eCommerce.

"Ritmul în care au loc procesele de inovare este mai rapid decât oricând. În China, spre exemplu, la fiecare 4 zile ia naștere o nouă companie unicorn. Pentru a supraviețui noii lumi digitale, companiile trebuie să schimbe ceva acum, altfel vor falimenta. Acum nu mai este loc pentru companii lente, construite pe modelul anilor `50. Companiile trebuie să fie mai rapide, orientate spre clienți și să știe cum să proceseze rapid și să interpreteze datele despre aceștia. Nu există viitor pentru companii fără datele clienților”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX, furnizor global de soluții eCommerce în cloud pentru companii mari.

De asemenea, în procesul de transformare digitală, reorganizarea companiei poate avea un rol definitor, iar schimbările pot părea radicale. 

"Încurajați inovația! Nu credeți că modul în care faceți afaceri este cel mai bun sau singurul care există. Schimbați conducerea companiilor! În zilele noastre, nu există loc pentru cei care doresc să stea în spatele unui birou și să ceară oamenilor să-și facă treaba. Toată lumea trebuie să aibă o abordare de tip «hands-on» și să fie în prima linie a companiei. Creați o nouă cultură de business axată pe noua generație Millennials, pentru care banii sau statutul sunt mai puțin importante. Iar pentru păstrarea angajaților, în primul rând, a talentelor, beneficiile acestora trebuie schimbate, în același timp cu îmbunătățirea relației angajat – angajator”, spune Mariano Gomide de Faria, fondator și Co-CEO VTEX.

Acestea sunt printre principalele recomandări / soluții la provocările cu care se confruntă companiile din retail în procesul de digitalizare, dezbătute la European Digital Commerce.

                                                                                                            

Parallax

Vizualizari
820
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri