Se face Tubecon și în România: Mikey Hash și Florin Grozea (ex-Hi-Q), în echipa care va organiza întâlnirea offline a creatorilor YouTube
Claudiu Zamfir

Se face Tubecon și în România: Mikey Hash și Florin Grozea (ex-Hi-Q), în echipa care va organiza întâlnirea offline a creatorilor YouTube

Thumbnail

Un antreprenor român cu afaceri în media urmează să aducă și în România evenimentul Tubecon, întâlnirea offline a creatorilor de pe YouTube cu fanii, care se face de mai bine de 4 ani în alte țări.

Omul de afaceri Dragoș Stanca, implicat în diverse business-uri de media și marketing digital, a anunțat marți că a încheiat deja un parteneriat pentru licența pe România a Tubecon, iar varianta românească a evenimentului de vlogging va avea loc pe 21 septembrie, la Romexpo București - Pavilionul Central.

Din echipa Tubecon România face deja parte Mihai-Alexandru Hash, unul dintre cei mai populari vloggeri români cunoscut pe YouTube ca Mikey Hash, cu peste 1,4 milioane de abonați la canalul său. Un alt nume important al echipei este Florin Grozea, fost membru al trupei Hi-Q, care acum deține agenția de marketing digital HitYourself, specializată în principal pe campanii cu influenceri și micro-influenceri pe rețele sociale.

Primul Tubecon a fost în Finlanda, în 2014, când peste 5.000 de consumatori de video-uri pe YouTube s-au întâlnit cu vloggerii preferați, pe stadiounul Hartwall din Helsinki. În 2018, evenimentul s-a ținut în Finlanda, Suedia, Germania și Elveția. Vârful de participanți l-a înregistrat ediția finlandeză din 2016, când peste 18.000 de fani s-au întâlnit cu 200 de youtuberi.

Tubecon România are și el ținte înalte: peste 10.000 de tineri vor fi așteptați la evenimentul de peste 6 luni.

Participanții „vor avea parte de o zi întreagă de experiențe unice, divertisment live, întalniri cu cei mai populari influenceri și creatori de continut români și internaționali”, promit organizatorii din România.

Ce mai spun organizatorii Tubecon România:

  • Tubecon România se va desfăsura pe trei mari scene dedicate divertismentului (într-un show de peste 10 ore de muzică, challenges, prezentări de modă și comedie), gamingului (unde jucători renumiți vor participa la sesiuni demo și concursuri) și fashion-beauty (un periplu prin moda, frumusețe, produse și tehnici de make-up, toate exemplificate  de profesioniști și de cele mai urmărite vedete online din domeniu).
  • Care este ingredientul secret din spatele unor producții virale? Care este viitorul continutului video? Ce branduri comunică eficient și cum se angajează ele într-un dialog relevant cu audiențele lor? Subiectele care frământă toti profesioniști din media, comunicare și nu numai, vor fi dezbătute în pre-ziua evenimentului, pe 20 Septembrie, când va avea loc Tubecon Industry Day.
  • Licența Tubecon pentru România e deținută de antreprenorul Dragos Stanca – cunoscut și ca fondator al iCEE.fest – Interactive Central and Eastern Europe Festival. „Consumul de media al noilor generații se schimbă radical iar Tubecon e un prim proiect prin care ne propunem să marcăm și să  analizăm, așa cum se cuvine, un fenomen care este mult prea amplu încât să mai încapă în cadrul iCEE.fest. Acesta este motivul pentru care am decis să îi dedicăm o atenție specială și să construim un concept unic, separat de festival, iar Tubecon – eveniment cunoscut deja publicului european și creatorilor de conținut din întreaga lume încă din 2014 –  a fost prima opțiune în acest sens. Mă bucur că am reușit ca România să fie prima piață din Europa de Est care va găzdui un Tubecon”, spune Dragos Stanca.
  • “Suntem încântați să avem România în familia europeană a Tubecon. Din 2014, Tubecon a adunat peste 120.000 de mii de vizitatori în evenimente organizate în mai multe țări europene, alături de o comunitate care numără azi peste 600 de creatori de conținut pe YouTube dar și pe alte rețele sociale. Când alegem parteneri locali ne uităm cu atenție spre companii și oameni care au dovedit un nivel radicat de exigență în producția de evenimente și care au, totodată, experiență locală în peisajul media, aflat în continuă schimbare. Știind istoricul iCEE.fest și expertiza avansată în business-ul de media al echipei din spatele proiectului, suntem încrezători că am găsit un partener de cursă lungă pentru dezvoltarea Tubecon în România”, spune Risto Kuulasmaa, co-fondator Tubecon.
  • Odată cu anunțarea datelor (20 –  21 septembrie 2019) și a locului de desfășurare a Tubecon (Romexpo), a fost lansată și prima versiune a site-ului oficial, www.tubecon.ro, unde se găsesc deja primele detalii și bilete la preț redus. Programul detaliat urmează a fi anunțat în săptămânile următoare.
Vizualizari
611
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings