Raluca Abrihan

Ce cumpără românii în online de când sunt îngrijoraţi de coronavirus. Ce recomandări au cei care livrează mâncare

Thumbnail

Măştile medicale sunt la mare căutare pe eMAG, arată retailerul online, în rest tot smartwatch-urile, telefoanele smart şi scutecele au rămas cele mai căutate produse. Însă, un magazin de ochelari spune că sunt tot mai muţi clienţi care le cer ochelari care să-i protejeze de coronavirus. Serviciul de livrare mâncare foodpanda vine cu cerinţe speciale pentru curieri şi restaurante.

“Am avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi.

Ochelarii de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența protecției împotriva virusurilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauție”, a declarat Daniel Crăciun, CEO al magazinelor Lensa.ro.

Pe de altă parte, reprezentanţii eMAG spun că săptămâna trecută vânzările au înregistrat doar o creştere uşoară faţă de săptămâna anterioară. Iar, cele mai căutate produse pe eMAG din ultima săptămână au fost măştile medicale, smartwatch-urile, telefoanele smart, căştile audio şi scutecele pentru copii.

“Livrările se desfăşoară conform planului operaţional, fără abateri iesite din normă. Suntem în permanentă comunicare cu firmele de curierat partenere şi avem un flux foarte bine pus la punct, astfel că nu sunt probleme”, au anunţat reprezentanţii retailerului online.

În ceea ce priveşte serviciile de livreare mâncare, Uber Eats şi foodpanda susţin că au luat diferite măsuri de protecţie, în speicial pentru curieri.

“În contextul noilor evenimente legate de evoluția situației de coronavirus în România, foodpanda își încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în locul numerarului”, transmit reprezentanţii serviciului de livrare.

În ceea ce privește livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod regulat și le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, foodpanda oferă o procedură clară de igienizare zilnică pentru gențile livratorilor.

Compania mai anunță că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecțioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorități ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuși la niciun fel de risc de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanență active canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.

În cazul restaurantelor partenere, compania va pune la dispoziția acestora un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să își păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport și să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunțe de urgență reprezentanții companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.

“Uber nu este un expert în domeniul sănătății și urmează îndrumările organizațiilor locale de sănătate publică. Astfel, monitorizăm situația și procedăm conform recomandările pe care le primim de la acestea”, au declarat reprezentanţii Uber Eats pentru StartupCafe.

Citeşte şi:

Parallax

Vizualizari
2764
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri