Cum poți crește ratele de conversie pe mobil 
Luminita Pirvu

Cum poți crește ratele de conversie pe mobil 

Thumbnail

​Site-urile responsive pe mobil sunt site-urile care rearanjează conținutul pentru a se potrivi în mod corespunzător dispozitivelor mobile. Experții în marketing susțin că pentru a-ți crește vânzările nu este suficient să ai un site adaptat la mobil ci trebuie să știi și modalitățiile prin care îi poți convinge pe utilizatori să cumpere de la tine. Iată câteva trucuri pentru a-ți crește vânzările.

Un studiu de caz recent realizat de LoyaltyReward.co aruncă o lumină asupra a ceea ce lipsește de la site-urile receptive. LoyaltyReward.co a testat făcând o comparație între două site-uri adaptate la mobile cu diferența că unul dintre cele două a oferit un cupon utilizatorilor în schimbul datelor personale. Rezultatul a fost diferențiat evident de către site-ul care a oferit cuponul în schimbul datelor utilizatorilor. Acesta a avut o rată de conversie de 55%. 

Oamenii care folosesc telefoanele mobile sunt în mișcare sau pe cale de a fi în mișcare. Utilizatorii de dispozitive mobile nu navighează pe internet pe telefoanele lor ca și cum ar fi pe desktop-uri. Dacă îi este foame, utilizatorul își verifică telefonul pentru a găsi un loc în zona în care se află, ca să mănânce. De exemplu, dacă primește un cupon de la un restaurant decizia de alege unde să ia masa devine mult mai ușoară. Studiile demonstrează că, pentru a crește ratele de conversie pe mobile, trebuie să creezi o experiență eficientă.

Site-urile adapte la mobil au prea mult conținut, prea multe detalii și îngreunează orice dorință a utilizatorilor. Iată cinci modalități practice prin care poți crește ratele de conversie pe mobile.

Site-ul să fie cât mai simplu. Când oamenii sunt conectați pe dispozitivele mobile, nu au timp să vizualizeze conținutul întregului site web. Cei care folosesc mobilul au un scop atunci când vizitează un site: caută o modalitate ușoară de se conecta, căuta anumite afaceri aflate în apropierea lor sau vor să cumpere și caută un anumit produs sau brand. De aceea este esențial ca site-urile să fie cât mai simple. Nu le distrage atenția cu un conținut stufos adaptat pentru mobil.  

O experiență eficientă este cheia. Simplitatea se referă la elementele de design și barierele pe care utilizatorii le utilizează pe site-ul tău. De exemplu, derularea unei pagini la nesfârșit sau link-urile (legăturile) excesive vor creează dificultăți suplimentare. Dacă dorești ca cei mai mulți utilizatori de telefonie mobilă să te apeleze, poți pune un buton ușor de apelat în partea de sus a antetului. Dacă există o promovare pe care dorești ca utilizatorii să o vadă, o poți afișa sus pe pagină. Nu-i pune pe utilizatori să deruleze la nesfârșit pagina.

Ofertele. Mulți dintre utilizatorii folosesc telefoanele mobile pentru a face cumpărături. Ei caută și sunt cei care așteaptă să fie convinși. Oferindu-le un cupon, îi convingi mult mai ușor să se înscrie într-un concurs. 

Convinge-i pe utilizatori să se întoarcă. Mobilul este unic deoarece utilizatorii sunt mai dispuși să interacționeze și să răspundă la un call to action pe dispozitivele mobile. Acest lucru oferă afacerilor posibilitatea de a colecta date valoroase, cum ar fi numerele de telefon și e-mailurile care pot fi utilizate pentru eforturile de marketing viitoare.

Menține utilizatorii implicați. Ofertele și reducerile ar putea fi utilizate pentru a menține utilizatorul angajat, dar poți utiliza și concursuri, videoclipurivsau jocuri. Acestea te vor ajuta să reduci rata de respingere. Dacă utilizatorii văd la prima interacțiune cu site-ul mult text cel mai probabil vor pleca.

Sursa: convinceandconvert.com
 

Vizualizari
429
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Really?! site receptiv..sigh
Ovidiu D.
Popica
Am corectat. Mersi!

- Ultimele știri -

Cookie Settings