Sala Polivalentă din Cluj, brand-uită BTarena
Claudiu Zamfir

Sala Polivalentă din Cluj, brand-uită BTarena

Thumbnail

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca se va numi BTarena, în baza unui parteneriat între Banca Transilvania şi Primăria municipiului, a informat BT, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

Sala Polivalentă de la Cluj-Napoca, este un magnet pentru marile evenimente sportive și artistice din România.

În doar patru ani, sala multifuncțională de 10.000 de locuri a găzduit manifestări sportive precum Eurobasket 2017, Campionatele Europene de Gimnastică Artistică 2017, Campionatul European de Tenis de Masă - tineret și juniori 2018, meciuri de FedCup și Cupa Davis, partide ale naționalelor României de handbal și baschet, jocuri din campionat și din cupele europene ale echipei de baschet masculin U-Banca Transilvania. Referitor la evenimentele artistice, în Sala Polivalentă au concertat Sting, Julio Iglesias, Jose Carreras, James Blunt, Eros Ramazzotti, Lara Fabian, Alphaville, Modern Talking, Dire Straits, Smokie.

Tot aici se desfășoară, an de an, zeci de show-uri ale festivalului Untold, târguri, evenimente corporate și conferințe. La începutul anului 2018, Sala Polivalentă a premiat spectatorul cu numărul 2.000.000 care i-a călcat pragul.

BTarena este deținută de Primăria Cluj-Napoca.

BT a devenit cel mai mare grup financiar din România, fiind considerat unul dintre cele mai puternice branduri româneşti, conform clasamentului BIZ 2018, şi cel mai valoros brand bancar din țară, potrivit Brand Finance 2017.

Prin implicarea băncii în viața comunității clujene sunt susținute proiecte precum:

  • Clubul de baschet U-BT şi echipa de baschet masculin de seniori U-Banca Transilvania;
  • FC Universitatea Cluj 1919 - alianța FC Universitatea Cluj (fotbal) şi Asociația Clubul Sportiv U-BT (baschet);
  • Eurobasket 2017;
  • Campionatele Europene de Gimnastică Artistică 2017;
  • Napoca Rally Academy;
  • BT Tennis Cup; Sports Festival;
  • Crosul BT;
  • Clujul Pedalează;
  • EMBA University of Hull - şcoală de business 100% britanică;
  • fundația Clujul Are Suflet; BT Club;
  • acțiuni de voluntariat pentru împădurire;
  • parteneriatele cu Untold şi Electric Castle.

De asemenea, 2 din 3 clujeni lucrează cu Banca Transilvania, mai spune BT.

Parallax

Vizualizari
307
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri