Alianţă pentru eCommerce-ul românesc, pentru magazinele online care vor să vândă în străinătate
Raluca Abrihan

Alianţă pentru eCommerce-ul românesc, pentru magazinele online care vor să vândă în străinătate

Thumbnail

Blugento, firmă clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, alături de Frisbo, Coletaria.ro și VE Global, pune bazele unui acord comercial pentru sprijinirea magazinelor online din România să își vândă produsele în Polonia.

Frisbo, platforma de smart efulfillment cu cea mai mare prezență în CEE, Coletaria.ro, expert în expedierea și livrarea coletelor, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din CEE, și VE Global, companie specializată în construirea de tool-uri de eCommerce pentru creșterea audienței, a numărului de conversii și pentru optimizarea investițiilor de marketing, se alătură companiei Blugento, în demersul de sprijini magazinele online din România să intre în Polonia, o piață de eCommerce de circa 4 ori mai mare decât cea autohtonă.

Acordul comercial între cele 4 companii se adresează tuturor celor care își doresc să vândă online internațional, Polonia reprezentând primul pas în această direcție.

„Ne propunem să sprijinim antreprenorii din România să își scaleze afacerile în online și în străinătate, începând cu piața din Polonia. Împreună cu partenerii noștri le putem oferi un pachet complet de servicii și expertiză multidisciplinară pentru a-și putea vinde produsele pe piața poloneză. Împreună, le vom putea asigura tot ecosistemul necesar extinderii business-ului în Polonia”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento, menționând că un magazin online poate începe să vândă pe piața poloneză în aproximativ 30 – 60 de zile, perioadă ce variază în funcție de numărul de produse, numărul de soluții integrate, sisteme de plăți etc.

Prima etapă din procesul de extindere al vânzărilor în Polonia presupune realizarea unui audit al activității magazinelor online, urmat de o analiză a shop-urilor pe verticalele în care activează. Ulterior, antreprenorii vor primi un plan de acțiuni în care vor fi implicate toate companiile partenere, astfel încât managerii companiilor să poată avea vizibilitate și predictibilitate pe tot procesul de extindere a vânzărilor în Polonia.

Coletaria.ro se va implica în calitate de partener logistic strategic pentru magazinele online de pe platforma Blugento, care vor livra în Polonia.

„Le oferim antreprenorilor care vor să își vândă produsele în Polonia garanția unui cost avantajos de livrare, care pornește de la 20 de lei/colet. Asigurăm conectarea magazinelor cu marketplace-uri din Polonia, pentru o extindere rapidă a afacerii online și oferim, prin rețeaua deja existentă de parteneri, servicii de consultanță juridică, de înființare de companii, pentru deschiderea de conturi bancare, metode de plată, traduceri, marketing etc.”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro, menționând că, în prezent, printr-o simplă integrare cu Coletaria.ro, magazinele online pot livra colete în toate cele 28 de țări din Uniunea Europeană, plus Ucraina și Federația Rusă.

Frisbo asigură o parte vitală a extinderii unui magazin online în piața poloneză: depozitarea mărfii și procesarea comenzilor.

„Odată ce partenerii noștri din alianța de eCommerce și-au făcut treaba, iar vânzătorul are un shop online pe care consumatorii polonezi să-l înțeleagă și să-l utilizeze facil, în urma unei strategii de marketing adaptată regional, urmează onorarea comenzilor. Frisbo asigură în Polonia stocarea economică a mărfurilor în hale partenere validate și gestionează împachetarea și livrarea eficiente a coletelor către consumatori, printr-o platformă integrată cu shop-ul online, oferind facturare, emitere de documente (precum AWB) și raportare live a succesului comercial”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

VE Global are deja o experiență de 5 ani pe piața din Polonia și contribuie cu experiența și expertiza dobândite pe tot lanțul trofic digital, oferind servicii de digital advertising (generare de trafic nou și notorietate folosind orice tip de media digital, retargetare), digital assistant (o soluție bazată pe machine learning și inteligență artificială care permite optimizarea traficului și rata de conversie) și remarketing (email remarkeitng, web push notification).

„Diferențiatorul nostru principal constă în abilitatea de a conecta canalele de comunicare digitale prin tehnologia proprietară VE. În acest fel, rata de interacțiune crește substanțial, iar experiența utilizatorilor pe site este mai relevantă. Beneficiul direct al acestei tehnologii se regăsește în bugetele clienților, care sunt folosite mult mai eficient”, spune Toma Matei, SVP CEE la VE Global.

La nivel general, extinderea portofoliului de produse către clienții din afara României aduce vânzări mai mari cu 15 - 20% pentru magazinele online. Potențialul de creștere poate fi însă și mai mare, luând în considerare evoluția industriei de eCommerce din Polonia, estimată anul acesta la o valoare de peste 11 miliarde de euro, doar pe segmentul B2C.

Parallax

Vizualizari
334
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings