GRAFICE Black Friday 2019: Mai multe cumpărături online de pe mobil. Cele mai căutate produse
Raluca Abrihan

GRAFICE Black Friday 2019: Mai multe cumpărături online de pe mobil. Cele mai căutate produse

Thumbnail

2019 este primul an în care, de Black Friday, cumpărăturile pe mobil le vor surclasa pe cele de pe desktop, arată datele unei companii de performance marketing. Comanda medie este însă în continuare mai mică pe mobil decât pe desktop.

O analiză realizată de 2Performant Network arată că Mobile-ul crește constant în preferințele de cumpărături online ale românilor în ultimii ani, de Black Friday.

Procentul vânzărilor pe mobil din valoarea totală a comenzilor online a crescut susținut în ultimii ani printre magazinele online partenere 2Performant. Dacă în 2017, de Black Friday, proporția a fost 31% mobil vs 69% desktop, în 2018 a ajuns la 46% mobil vs 54% desktop. Iar repartiția de pe tot anul 2019 este 43% desktop și 57% mobil din valoarea vânzărilor.

Thumbnail

Tendințe Black Friday: Mai multe cumpărături online de pe mobile, valori mai mari ale comenzilor plasate de pe desktop

De Black Friday 2018 (15-18 noiembrie), românii au accesat reclamele magazinelor online mai mult de pe mobil (64%), dar au cumpărat mai mult și de valori mai mari de pe desktop. Comanda medie a fost de €59,34 plus TVA – €70,96 pe desktop, €49,94 pe mobil.

Trendul în ceea ce privește traficul mobil cu intenție comercială s-a menținut tot anul 2019, situându-se în medie la 72% pe primele 3 trimestre din 2019. Comanda medie este însă în continuare mai mică pe mobil decât pe desktop. Acest lucru poate fi o consecință a faptului că nu toate magazinele oferă încă o experiență ideală de navigare pe mobil. În plus, o mare parte dintre vânzări se face în timpul orelor de lucru, când românii sunt mai degrabă în fața PC-urilor.

Thumbnail

Statistici 2Performant 2018: Ce au cumpărat românii online de Black Friday anul trecut

Anul trecut de Black Friday, s-au realizat prin intermediul 2Performant 35.700 de tranzacții online, în valoare totală de 2,1 milioane de euro. În urma acestor vânzări, afiliații au primit comisioane în valoare de 120.500 EUR.

În ceea ce privește valoarea medie a comenzii plasate, IT&C a condus topul (185,86 euro), fiind urmat de automotive (99,58 euro), respectiv casă & grădină (96,74 euro).

Thumbnail

Primele 5 cele mai mari comisioane câștigate de afiliați (între 98 și 198 EUR) au fost pentru vânzări din categoriile electronice, beauty, parfumuri & produse cosmetice și casă & grădină.

Cele mai mari comenzi anul trecut de Black Friday au fost:

  • O comandă de 20 de telefoane Huawei, în valoare totală de 15.851,97 euro plus TVA.

  • Pe locurile 2 și 3 s-au situat aparate foto profesionale, în valoare de 3.320 euro și 3.058 euro plus TVA .

  • Pe locul 4, un Apple Macbook pro vârf de gamă care a costat 2.611 euro plus TVA.

Thumbnail
Vizualizari
1301
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings