O bancă românească integrează inteligența artificială într-o aplicație financiară personalizată
Luminita Pirvu

O bancă românească integrează inteligența artificială într-o aplicație financiară personalizată

Thumbnail

IMM-urile dar și persoanele fizice vor avea acces la informații financiare personalizate cu ajutorul inteligenței artificiale printr-o aplicație. Mai exact, viitoarea aplicație de banking cognitiv va oferi IMM-urilor și clienților băncii românești informații financiare personalizate, în timp real.

Banca Transilvania a doua cea mai mare bancă din România, colaborează cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, pentru a oferi o experiență digitală superioară clienților BT persoane fizice şi IMM-uri, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale.

Aplicația de banking cognitiv oferită de Personetics va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienții Băncii Transilvania vor primi în timp real informații personalizate, foarte utile pentru managementul banilor. 

“Obiectivul nostru este să oferim clienților cea mai bună experiență bancară prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligenței artificiale şi machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piață cu oferte şi informații personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experiența oferită clienților”, afirmă Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania. 

Aplicațiile cognitive Personetics (Personetics’ Financial AI Brain) sunt folosite de cele mai mari instituții financiare din lume pentru a transforma experiența de zi cu zi în relația cu banca în una personalizată. Acestea ajută clienții să îşi gestioneze cât mai bine finanțele și să-și atingă  obiectivele financiare. 

O combinație unică de inteligență financiară și abilități cognitive avansate, soluțiile Personetics fac din inteligența artificială bancară o realitate pentru 35 milioane de clienți: oferă îndrumare personalizată în timp real, automatizează deciziile financiare și simplifică managementul banilor. Coordonată de o echipă de antreprenori cu palmares în domeniul fintech, Personetics a fost numit Gartner Cool Vendor, una dintre companiile din Top 10 FinTech de către KPMG, respectiv Top 10 Companies to Watch, conform American Banker. 

Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România şi nucleul Grupului Financiar BT. Strategia băncii este susținută de acționari internaționali puternici, cum este BERD și IFC – Banca Mondială. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. Banca are 2,2 milioane de clienți, peste 7.000 de angajaţi şi peste 500 de sedii. BT este lider în România pe piața cardurilor, iar 40% dintre companiile nou înființate în 2017 au ales să lucreze cu Banca Transilvania. 

Parallax

Vizualizari
3014
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Ovid
Naso
Sincer, eu as fi multumit daca ar face interfata la internet banking (desktop) mai prietenoasa un pic. Ca de fiecare data cand ma loghez am impresia ca ma loghez in seiful FED. Este gandita pentru contabili. E ok asta dar faceti un mod si pentru utilizatorii casnici. Cam cum are ING-ul..

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings