Luminita Pirvu

7 sfaturi practice pentru un marketing pe mobil eficient

Thumbnail

Rețelele de socializare și marketingul pe mobil sunt în continuă evoluție. Google a prezis că 2018 va fi anul în care căutarea se va muta de pe desktop pe mobile. Într-o lume în care oamenii își citesc corespondența, socializează și caută diverse informații prin intermediul dispozitivelor mobile, afacerile au nevoie de strategii de marketing pentru a fi prezente. Fie că vând tricouri, calculatoare sau servicii de organizare nunți afacerile trebuie identificate printr-o simplă căutare pe dispozitivele mobile. 

1. Oferă recompense cliențiilor care își fac cont 

Încurajează clienții care utilizează servicii mobile să se logheze pe site-ul magazinului tău și oferă-le o recompensă cum ar fi stimulente, reduceri speciale, premii sau recunoașterea pentru un anumit număr de vizite.

2. Social Media Marketing

Folosește telefonul mobil pentru a răspunde prompt întrebărilor și solicitărilor clientiilor și pentru a-și face actualizările rapid și constant pentru profilurile Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn și Instagram.

3. Text marketing

Creează campanii pe telefon și cere ajutorul cliențiilor tăi.  Utilizează mesajele pe mobil pentru a permite clienților să întreprindă o acțiune specifică (cum ar fi participarea la un sondaj sau vizitarea site-ului tău web) în schimbul unei recompense (un articol gratuit sau o reducere de 10%). 

4. Folosește QR code-urile

Utilizarea QR code-urilor (n.red. sunt codurile de bare care pot fi citite de smartphone-uri și care oferă acces rapid la anumite site-uri pe internet. QR code-urile stochează adrese URL fiind astfel foarte utile pentru navigarea pe internet de pe mobil) permite utilizatorilor să acceseze o anumită zonă de conținut pentru a obține o recompensă specială sau pentru a profita de o anumită promoție. QR scanerele pot fi descărcate cu ușurință gratuit pe orice smartphone și poți să-ți creezi cu ușurință propriile coduri QR și să adaugi anunțuri, cărți de vizită etc.

5. Folosește Serviciul Clienți pentru Mobile

Prin acest serviciu poți urmări comenzile, plățile, detaliile de expediere și poți răspunde rapid la întrebări în timpul deplasării utilizând telefonul mobil. Acest lucru este ușor și convenabil pentru tine și clienții tăi se bucură de răspunsurile mai rapide din partea ta.

6. Registrele mobile

Acestea au înlocuit paginile galbene ale cărților de telefon pentru majoritatea oamenilor. Dacă dorești să te asiguri că afacerea ta este găsită rapid, înregistrează-te în mai multe registre mobile, ca de exemplu fă-ți o scurtă pagină de prezentare a afacerii în Google.  Include numele firmei tale, produsele / serviciile pe care le furnizezi, orele de lucru, numărul de telefon, adresa fizică și linkul către site-ul tău.

7. Creează o aplicație mobilă

Poți  crea cu ușurință o aplicație cu site-uri și tool-uri noi. Aplicația ta ar trebui să furnizeze un conținut unic, în afară de alte prezențe digitale, dar să vândă în continuare produse și să-ți permită să comunici rapid cu clienții. Conform celor mai recente studii  majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri preferă navigarea prin intermediul unei aplicații decat versiunea mobilă a site-ului.

Sursa: smallbiztrends.com

 

Parallax

Vizualizari
587
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri