Raluca Abrihan

Promovare de 10.000 euro şi consultanţă pentru firmele care vor să strângă bani prin crowdfunding

Thumbnail

Primele 10 campanii de crowdfunding care își propun să atingă un target financiar de cel puțin 5.000 euro pe platforma Startarium pot primi un boost de promovare în valoare de 1.000 euro fiecare, anunţă reprezentanţii platformei.

În perioada 14 mai - 14 noiembrie, antreprenorii care doresc sa profite de această oportunitate pot crea o schiță de campanie crowdfunding direct în platformă — startarium.ro/crowdfunding — urmând ca în pașii ulteriori să lucreze împreună cu echipa Startarium pentru a ajunge la o formă optimă, potrivită pentru publicare. Mai multe detalii despre această inițiativă sunt disponibile pe boost.startarium.ro, au anunţat reprezentanţii Startarium.

Startarium își propune în această etapă să încurajeze antreprenorii locali să urmărească din start obiective înalte. 10 campanii ambițioase de crowdfunding vor primi anul acesta suportul necesar pentru a-și crește considerabil șansele de reușită: ele vor beneficia de mentorat de business, consultanță de marketing și de media, la care se adaugă un buget de promovare online în valoare de 1.000 euro investit de Startarium pentru fiecare din cele 10 campanii.

De la lansarea platformei Startarium, o inițiativă Impact Hub și ING pentru antreprenorii la început de drum, prin secțiunea de crowdfunding au fost derulate deja 23 de campanii, care au atras 1.000 de susținători și finanțări totale ce depășesc 93.000 EUR. Cea mai mare sumă stransă de un singur proiect a fost 30.000 de euro, iar timpul record în care s-a finanțat o campanie a fost de doar 3 zile.

Campaniile de crowdfunding sunt un test foarte bun pentru orice idee de produs sau de business. Antreprenorii trebuie să țină cont că o campanie care rămâne nefinanțată reprezintă o invalidare a produsului sau serviciului propus, o șansă de luat în calcul chiar înainte de a investi resurse semnificative în dezvoltarea lui. Abordarea din acest an a platformei de crowfunding Startarium aduce o componentă importantă pe care, în febra dezvoltării unui produs cât mai bun, o putem subestima: promovarea. Pentru asta venim în sprijinul celor care vor să înceapă o campanie cu un sprijin financiar semnificativ pentru dezvoltarea și promovarea campaniei.” - Cătalin Vasile, Head of Advisory Channels Management ING

În România, prin platforma Startarium au fost finanțate deja afaceri variate precum biblioteca de materiale Mater, agendele de designer Zuriell sau platforma de consultanță nutrițională NutriStand. Crowdfunding-ul este un mecanism ce se poate plia cu succes pe industrii profund diferite, de care pot beneficia atât proiectele în prag de lansare, precum și business-urile în plin proces de scalare.

Am creat Startarium pentru a-i ajuta pe antreprenori să câștige know-how, să își valideze ideile și să obțină finanțare. Platforma de crowdfunding este un instrument important prin care le bifează pe toate trei. Mult mai mult decât un simplu mecanism de finanțare, procesul în sine este unul prin care îți poți testa ideea de business și construi o bază solidă de clienți inițiali, în timp ce îți calibrezi oferta în funcție de feedback-ul primit. Pe Startarium, e un proces susținut la fiecare pas de către mentori și consultanți pasionați, iar beneficiile sale educaționale pe termen lung le pot depăși cu mult pe cele financiare. Îl recomandăm oricărui antreprenor care vrea să înceapă corect o nouă etapă.” - Adina Crețu, Project Manager Startarium.

Citeşte şi:

Greseli de evitat intr-o campanie de crowdfunding

Crowdfunding: Noi reguli UE pentru platformele prin care se strâng bani pe internet

Parallax

Vizualizari
499
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri