Un nou program de accelerare prin care startup-urile să înveţe cum să găsească clienţi şi finanţare
Raluca Abrihan

Un nou program de accelerare prin care startup-urile să înveţe cum să găsească clienţi şi finanţare

Thumbnail

Startup-urile se pot înscrie într-un program de accelerare lansat de KPMG România și Spherik Accelerator. Prin proiectul numit Startup Growpad participanții pot avea acces la mentori cu experiență, care să îi ajute să planifice următorii pași pentru a-și dezvolta afacerile, precum și asistență în a identifica potențiali clienți. Aceștia vor primi și ajutorul de care au nevoie pentru a găsi și a obține finanțare.

La începutul proiectului vor fi agreate un set de obiective, iar scopul este ca, până la finalul programului, startup-urile să fi câștigat cunoștințe importante și acces la potențiali investitori, care le vor plasa într-o poziție mai bună pentru a reuși, arată organizatorii acceleratorului

“România are o comunitate vibrantă de oameni entuziaști și talentați care sunt dornici de a dezvolta noi startup-uri. Startup Growpad va fi foarte benefic în a susține sectorul de antreprenoriat din România, precum și economia, în general", spune Aura Giurcăneanu, Partener KPMG România, în Departamentul de Audit.

Startup-urile interesate de a face parte din programul Startup Growpad sunt invitate să aplice până în data de 3 iunie, pe: http://spherikaccelerator.com/startup-growpad/

“Cea mai mare provocare pentru un startup aflat la început de drum este înțelegerea pieței și identificarea potențialilor clienți. Prin combinarea experienței noastre de a ajuta startup-urile aflate în stadii incipiente de dezvoltare, cu expertiza KPMG în a oferi ajutor pentru dezvoltarea afacerilor, putem oferi un produs unic, care vine în sprijinul antreprenorilor români", adaugă Diana Rusu, Director Executiv al Spherik Accelerator.

Parallax

Vizualizari
608
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings